Perkahwinan berakhir, Sharnaaz lepaskan Nabila sebagai isteri Skip to main content

Perkahwinan berakhir, Sharnaaz lepaskan Nabila sebagai isteri



Berkahwin pada tahun 2017, kini rumah tangga yang dibina pelakon Sharnaaz dan Noor Nabila berakhir.

3 tahun melayari bahtera perkahwinan pada hari ini, didedahkan bahawa secara rasmi bahawa Sharnaaz telah melepaskan Nabila sebagai isterinya pada tarikh 9 Julai yang lepas.

Sharnaaz melafazkan talak kepada kakak Neelofa itu di Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan.

Menerusi satu kenyataan dari Nabila, hal ini dibuat bersama yang mana mereka berpisah dengan hati terbuka oleh dia dan Sharnaaz. Ini komen Nabila.

“Syukur sgt proses ini jalan lancer dan dalam keadaan huungan antara saya dan Sharnaaz sedang baik. Kami berdua menerima keputusan ini dengan hati terbuka serta akur dengan ketentuan.

“Apa yang berlaku adalah hubungan dan jodoh tidak berpanjangan. Saya sendiri langsung tidak pernah fikir bahawa jodoh kami akhirnya dah berakhir. Mana laha ada orang kalau kahwin, nak perpisahan”.

“Kami harap dapat bekerjasama dengan baik demi anak, nak besarkan anak kami Jebat Jayden. Itu paling penting sekarang ni. Kami tak nak Jayden terkesan dengan apa yang berlaku. Kami akan uruskan dan buat yang terbaik”.

Tentang bekas suami, jelas Nabila, hubungan mereka kekal sebagai kawan dan saling memebri pendapat daalam membesarkan anak mereka. Jelasnya Sharnaaz membantnya jadi ibu yang baik selalin akui bahawa Sharnaaz tak pernah lupa tanggungjawab seabagi ayah.

“Kami sekarang berkawan saja dan lebih banyak tukar pandangan tentang hal anak. Kalau Sharnaaz datang tengok anak, saya akan ada sekali dan layannya umpana seperti kawan saya.

“Saya akan try jadi ibu paling baik dan nak ucapkan terima kasih pada Sharnaaz.  Tak dinafikan bahawa Sharnaaz ayah yang bagus. Hari-hari dia datang luang masa dengan anak. Itu pun dah cukup buat saya happy. Iyalah sape lagi nak sayang anak kalau bukan ibu bapanya”.

Itulah penjelasan dan kenyataan dari Nabila bahawa mereka berdua kini bukan lagi pasangan suami isteri.

Dapat dilihat, Sharnaaz kini busy dengan perniagaannya minuman bersama Shuib manakala Nabila pula ada buat content video memasak di laman media sosial bersama rakannya.

Comments

Popular Article

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me

[VIDEO] Detik-Detik Akhir Rakaman Kembar 4 Dilahirkan, Wanita Ini Kongsi Momen Kehamilan

Kelahiran anak kembar cukup istimewa di hati ibunya. Perjalanan kehamilan tentu tidak seperti kehamilan biasa. Ibu ini kongsikan pengalamannya melalui kehamilan kembar selama 35 minggu. Ibu kepada bayi kembar empat yang tular baru-baru ini, Puan sha.rissa telah berkongsi perjalanan kehamilan beliau. Kebanyakan netizen kagum dengan ibu ini, cukup kuat menempuhi kehamilan berganda sehingga selamat melahirkan pada usia kehamilan 35 minggu. KETIKA KANDUNGAN BERUSIA 7 & 11 MINGGU Ibu hebat ini mulanya merahsiakan kandungannya ialah kandungan kembar sehinggalah terpaksa menceritakan kepada ketua kerana perlu mengambil cuti. sha.rissa “Ultrasound images at 7 & 11 weeks. I kept it a secret from my friends and colleagues about the quads until delivery. Tapi terpaksa bagitahu my boss sebab kena apply banyak cuti. So I showed him this scan pictures and he was like ”empat???” Btw, thanks boss for being so understanding.” ANTARA UBAT Dan SUPLEMEN YANG DICADANGKAN OLEH DOKTOR Puan Sha.rissa

Video - Bukan malu hidup susah! Bapa ‘lari’ ketika anak rakam sedang makan nasi kosong beri penjelasan - “Hari tu saya cuma ada RM5”

SEORANG bapa dilihat menjamah nasi putih hanya dengan kicap, itu pun baki selepas anaknya makan tengah hari! Kisah ini tular di laman Facebook apabila anak kepada lelaki berkenaan, Nik Aswan yang baru berusia 10 tahun memuat naik video bapanya di akaun TikTok miliknya. Bapanya, Ngah Misnum, 36, bagaimanapun segera memadam video tersebut sebaik sahaja mendapat tahu ia tular dalam masa beberapa jam. “Sejujurnya saya tak sangka langsung dia akan muat naik video tu sebab masa saya sedar dia tengah rakam, saya terus bangun dari tempat duduk. “Tahu-tahu tular sampai dekat Facebook, memang terkejut sangat. Saya terus ambil telefon dia dan padam video tu,” katanya kepada mStar, mengimbas kembali video yang memaparkan ‘adegan’ dirinya makan nasi tanpa lauk. Kehidupan dua beranak yang tidak meminta simpati orang ramai. Bagi mereka yang sempat menonton video tersebut, rata-rata mengakui sebak melihat kehidupan dua beranak itu yang serba sederhana tetapi bahagia. Ngah, yang berasal dari Kuala Neru