Perkahwinan berakhir, Sharnaaz lepaskan Nabila sebagai isteri Skip to main content

Perkahwinan berakhir, Sharnaaz lepaskan Nabila sebagai isteri



Berkahwin pada tahun 2017, kini rumah tangga yang dibina pelakon Sharnaaz dan Noor Nabila berakhir.

3 tahun melayari bahtera perkahwinan pada hari ini, didedahkan bahawa secara rasmi bahawa Sharnaaz telah melepaskan Nabila sebagai isterinya pada tarikh 9 Julai yang lepas.

Sharnaaz melafazkan talak kepada kakak Neelofa itu di Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan.

Menerusi satu kenyataan dari Nabila, hal ini dibuat bersama yang mana mereka berpisah dengan hati terbuka oleh dia dan Sharnaaz. Ini komen Nabila.

“Syukur sgt proses ini jalan lancer dan dalam keadaan huungan antara saya dan Sharnaaz sedang baik. Kami berdua menerima keputusan ini dengan hati terbuka serta akur dengan ketentuan.

“Apa yang berlaku adalah hubungan dan jodoh tidak berpanjangan. Saya sendiri langsung tidak pernah fikir bahawa jodoh kami akhirnya dah berakhir. Mana laha ada orang kalau kahwin, nak perpisahan”.

“Kami harap dapat bekerjasama dengan baik demi anak, nak besarkan anak kami Jebat Jayden. Itu paling penting sekarang ni. Kami tak nak Jayden terkesan dengan apa yang berlaku. Kami akan uruskan dan buat yang terbaik”.

Tentang bekas suami, jelas Nabila, hubungan mereka kekal sebagai kawan dan saling memebri pendapat daalam membesarkan anak mereka. Jelasnya Sharnaaz membantnya jadi ibu yang baik selalin akui bahawa Sharnaaz tak pernah lupa tanggungjawab seabagi ayah.

“Kami sekarang berkawan saja dan lebih banyak tukar pandangan tentang hal anak. Kalau Sharnaaz datang tengok anak, saya akan ada sekali dan layannya umpana seperti kawan saya.

“Saya akan try jadi ibu paling baik dan nak ucapkan terima kasih pada Sharnaaz.  Tak dinafikan bahawa Sharnaaz ayah yang bagus. Hari-hari dia datang luang masa dengan anak. Itu pun dah cukup buat saya happy. Iyalah sape lagi nak sayang anak kalau bukan ibu bapanya”.

Itulah penjelasan dan kenyataan dari Nabila bahawa mereka berdua kini bukan lagi pasangan suami isteri.

Dapat dilihat, Sharnaaz kini busy dengan perniagaannya minuman bersama Shuib manakala Nabila pula ada buat content video memasak di laman media sosial bersama rakannya.

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Sayangilah mak sementara dia masih ada. Kerana doanya tiada hijab. Hilanglah satu rahmat bila Mak kembali kepada Pencipta-Nya.

Mak tu, Walau mulutnya marah, tapi hatinya tidak. Mak tu, Walau dia kata lantaklah kamu, tapi otaknya masih fikirkan hal kamu. Mak tu, Walau dia kata taknak makan sudah, tapi sedar² lauk kegemaran kamu ada kat atas meja. Mak tu, Walau dia kata kamu buat salah kamu tanggung sendiri, tapi dia yg tak tidur malam fikirkan masalah kamu, tahu² dia yg bagi jalan utk kamu selesaikan masalah kamu. Mak tu,  Walau dia kata kamu jahat, degil, sampai dia penat bagi nasihat, tapi dlm setiap solatnya ada doa utk kamu. Mak tu, Walau kamu dah ada keluarga sendiri, tapi dia masih risaukan kesihatan kamu. Mak tu, Walau kamu dah besar panjang & tinggal jauh darinya, tapi dia masih gembira jika dpt masakkan & sendukkan nasi ke pinggan anak²nya. Mak tu, Walau katanya dia dah tua nak rehat taknak masak dah, tapi dialah paling sibuk memasak bila tahu anaknya nak balik makan.  Mak tu, Walau nampak dia letih, tapi hatinya paling gembira bila lihat anaknya makan masakannya dgn penuh selera. M

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me