Penafian (Disclaimer) Skip to main content

Penafian (Disclaimer)

Interpretation and Definitions

Interpretation
The words of which the initial letter is capitalized have meanings defined under the following conditions. The following definitions shall have the same meaning regardless of whether they appear in singular or in plural.

Definitions
For the purposes of this Disclaimer:
  • Company (referred to as either "the Company", "We", "Us" or "Our" in this Disclaimer) refers to omza.my.
  • Service refers to the Website.
  • You means the individual accessing the Service, or the company, or other legal entity on behalf of which such individual is accessing or using the Service, as applicable.

Disclaimer
The information contained on the Service is for general information purposes only.

The Company assumes no responsibility for errors or omissions in the contents of the Service.

In no event shall the Company be liable for any special, direct, indirect, consequential, or incidental damages or any damages whatsoever, whether in an action of contract, negligence or other tort, arising out of or in connection with the use of the Service or the contents of the Service. The Company reserves the right to make additions, deletions, or modifications to the contents on the Service at any time without prior notice. This Disclaimer has been created with the help of the Disclaimer Generator.

The Company does not warrant that the Service is free of viruses or other harmful components.


External Links Disclaimer
The Service may contain links to external websites that are not provided or maintained by or in any way affiliated with the Company.

Please note that the Company does not guarantee the accuracy, relevance, timeliness, or completeness of any information on these external websites.


Errors and Omissions Disclaimer
The information given by the Service is for general guidance on matters of interest only. Even if the Company takes every precaution to insure that the content of the Service is both current and accurate, errors can occur. Plus, given the changing nature of laws, rules and regulations, there may be delays, omissions or inaccuracies in the information contained on the Service.

The Company is not responsible for any errors or omissions, or for the results obtained from the use of this information.


Fair Use Disclaimer
The Company may use copyrighted material which has not always been specifically authorized by the copyright owner. The Company is making such material available for criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, or research.

The Company believes this constitutes a "fair use" of any such copyrighted material as provided for in section 107 of the United States Copyright law.

If You wish to use copyrighted material from the Service for your own purposes that go beyond fair use, You must obtain permission from the copyright owner.


Views Expressed Disclaimer
The Service may contain views and opinions which are those of the authors and do not necessarily reflect the official policy or position of any other author, agency, organization, employer or company, including the Company.

Comments published by users are their sole responsibility and the users will take full responsibility, liability and blame for any libel or litigation that results from something written in or as a direct result of something written in a comment. The Company is not liable for any comment published by users and reserve the right to delete any comment for any reason whatsoever.


No Responsibility Disclaimer
The information on the Service is provided with the understanding that the Company is not herein engaged in rendering legal, accounting, tax, or other professional advice and services. As such, it should not be used as a substitute for consultation with professional accounting, tax, legal or other competent advisers.

In no event shall the Company or its suppliers be liable for any special, incidental, indirect, or consequential damages whatsoever arising out of or in connection with your access or use or inability to access or use the Service.


"Use at Your Own Risk" Disclaimer
All information in the Service is provided "as is", with no guarantee of completeness, accuracy, timeliness or of the results obtained from the use of this information, and without warranty of any kind, express or implied, including, but not limited to warranties of performance, merchantability and fitness for a particular purpose.

The Company will not be liable to You or anyone else for any decision made or action taken in reliance on the information given by the Service or for any consequential, special or similar damages, even if advised of the possibility of such damages.

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Sayangilah mak sementara dia masih ada. Kerana doanya tiada hijab. Hilanglah satu rahmat bila Mak kembali kepada Pencipta-Nya.

Mak tu, Walau mulutnya marah, tapi hatinya tidak. Mak tu, Walau dia kata lantaklah kamu, tapi otaknya masih fikirkan hal kamu. Mak tu, Walau dia kata taknak makan sudah, tapi sedar² lauk kegemaran kamu ada kat atas meja. Mak tu, Walau dia kata kamu buat salah kamu tanggung sendiri, tapi dia yg tak tidur malam fikirkan masalah kamu, tahu² dia yg bagi jalan utk kamu selesaikan masalah kamu. Mak tu,  Walau dia kata kamu jahat, degil, sampai dia penat bagi nasihat, tapi dlm setiap solatnya ada doa utk kamu. Mak tu, Walau kamu dah ada keluarga sendiri, tapi dia masih risaukan kesihatan kamu. Mak tu, Walau kamu dah besar panjang & tinggal jauh darinya, tapi dia masih gembira jika dpt masakkan & sendukkan nasi ke pinggan anak²nya. Mak tu, Walau katanya dia dah tua nak rehat taknak masak dah, tapi dialah paling sibuk memasak bila tahu anaknya nak balik makan.  Mak tu, Walau nampak dia letih, tapi hatinya paling gembira bila lihat anaknya makan masakannya dgn penuh selera. M

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me