Rupanya Shahrukh Khan dari Temerloh ni edit saja, ini wajah sebenar Skip to main content

Rupanya Shahrukh Khan dari Temerloh ni edit saja, ini wajah sebenar


Malam tadi telah jadi viral beberapa keping gambar menunjukkan wajah seorang jejaka Melayu dengan wajah seakan pelakon megastar Bollywood iaitu Shah Rukh Khan. Lelaki berkenaan bernama Fendi dari Temerloh, Pahang.

Menerusi satu posting, Fendi telah muatnaik gambarnya yang jelas mirip Shah Rukh Khan dan ini sekaligus membuatkan ramai kaum hawa bergetar ovary,memuji kekacakkan wajah Fendi.

Paling ketara adalah di bahagian mata Fendi yang nampak memang sama umpama mata pelakon Kuch Kuch Hota Hai itu.

Ini tulisnya semalam yang jadi viral: “Ramai rasa keliru sebab kata mata saya macam Shahrukh Khan. Patut rasa macam asyik ada orang yang pandang je.Seram juga rasa. Terima kasih kepada yang belanja saya durian tadi”.

Tulisan itu dibuat beserta gambar menunjukkan wajahnya tu yang telah di kongsi lebih dari seribu orang dan seribu lebih komen.

Tak lama kemudian, jejaka berkenaan yang bekerja sebagai pembuat roti canai akhirnya tampil dengan satu kenyataan setelah dirinya menjadi viral dan mula jadi buah mulut orang ramai.

Fendi akui sebenarnya dia hanya bergurau dan hanya nak hiburkan orang ramai sahaja, di mana gambar itu adalh edit sahaja menggunakan filter face app yang membuatkan bahagian matanya seperti Shah Rukh Khan.

Dalam pada itu, Fendi turut memohon maaf kepada semua orang yang percaya bulat-bulat bahawa wajahnya seiras Shah Rukh Khan. Baginya itu hanyalah hiburan sahaja. Ini gambar sebenar wajahnya.

Setelah mengetahui hal itu, ramai yang mula menulis rasa kecewa kerana rasa tertipu kerana beri harapan palsu nak tengok lelaki Melayu dengan wajah umpama Shah Rukh Khan.

“Pakcik ni penipuuu lah, jangan bagi harapan palsu pada kami. Dah tahu banyak kaum hawa tu peminat setia Shahrukh Khan”. Itulah antara komen dari netizen setelah tahu gambar itu edit sahaja.

Ada juga yang terhibur degan telatah pakcik Fendi dan mengatakan ini adalah hiburan semata-mata.

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Sayangilah mak sementara dia masih ada. Kerana doanya tiada hijab. Hilanglah satu rahmat bila Mak kembali kepada Pencipta-Nya.

Mak tu, Walau mulutnya marah, tapi hatinya tidak. Mak tu, Walau dia kata lantaklah kamu, tapi otaknya masih fikirkan hal kamu. Mak tu, Walau dia kata taknak makan sudah, tapi sedar² lauk kegemaran kamu ada kat atas meja. Mak tu, Walau dia kata kamu buat salah kamu tanggung sendiri, tapi dia yg tak tidur malam fikirkan masalah kamu, tahu² dia yg bagi jalan utk kamu selesaikan masalah kamu. Mak tu,  Walau dia kata kamu jahat, degil, sampai dia penat bagi nasihat, tapi dlm setiap solatnya ada doa utk kamu. Mak tu, Walau kamu dah ada keluarga sendiri, tapi dia masih risaukan kesihatan kamu. Mak tu, Walau kamu dah besar panjang & tinggal jauh darinya, tapi dia masih gembira jika dpt masakkan & sendukkan nasi ke pinggan anak²nya. Mak tu, Walau katanya dia dah tua nak rehat taknak masak dah, tapi dialah paling sibuk memasak bila tahu anaknya nak balik makan.  Mak tu, Walau nampak dia letih, tapi hatinya paling gembira bila lihat anaknya makan masakannya dgn penuh selera. M

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me