“Aku minta kau call JAIS.. Bila masa aku halau kau?” – Fara Salleh Skip to main content

“Aku minta kau call JAIS.. Bila masa aku halau kau?” – Fara Salleh

Kontroversi antara isteri pelawak dan penyampai radio Shuk Sahar iaitu Rossalennah Natassyiah dengan seorang wanita yang dikenali sebagai Fara Salleh menjadi semakin hangat di media sosial.

Terbaru, isteri pelawak tersebut yang mesra dipanggil Sera memuat naik paparan skrin kenyataan balas yang dikeluarkan oleh Fara di Instagram miliknya.

Jiran kau jadi saksi

“Melawan kau Farah. Kau ingat aku diam lagi ke? Jiran kau jadi saksi. Ok dia ini tahan maki tahan tukul. Sudah jelas bukti semua ada, melawan lagi pos di Instagram semua,” sindir Sera di ruangan kapsyen.

Kenyataan tersebut menujukkan Farah seakan-akan mempertahankan dirinya selain tidak mengaku dengan dakwaan dilemparkan isteri penyampai radio Hot FM tersebut.

“Semalam kau kata nak call JAIS, aku persilakan kau call JAIS, siap bagitahu call polis sekali. Aku offer panggilan vido untuk tour rumah tapi kau tolak. Kenapa!!?,” tulis Fara.

Selain itu, Fara juga mendakwa dirinya tidak menghalau Sera ketika dia datang ke rumah dan menerima ugutan daripada Serra untuk memecah masuk rumahya.

“Bila masa aku halau kau? Kau nak tunggu depan rumah sampai manusia kau cari keluar, so aku tutup pintu dan sambung tidur.

“Kau bagi aku pilihan bukan merayu dekat aku. Bila masa aku campak kasut? Aku bagi dua-dua belah melalui jeriji besi,” bidas Fara lagi.

Walau bagaimanapun, sehingga kini masih tiada penjelasan yang diberikan oleh Shuk mengenai kontroversi panas berkenaan.

Terdahulu, Shuk atau nama penuhnya Mohammad Shukri Mohamed Sahar pernah tular tahun lalu apabila isterinya sendiri mendakwa dia berlaku curang dan mempunyai hubungan dengan wanita terbabit.

Sumber: Instagram Rossa.Sera

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Sayangilah mak sementara dia masih ada. Kerana doanya tiada hijab. Hilanglah satu rahmat bila Mak kembali kepada Pencipta-Nya.

Mak tu, Walau mulutnya marah, tapi hatinya tidak. Mak tu, Walau dia kata lantaklah kamu, tapi otaknya masih fikirkan hal kamu. Mak tu, Walau dia kata taknak makan sudah, tapi sedar² lauk kegemaran kamu ada kat atas meja. Mak tu, Walau dia kata kamu buat salah kamu tanggung sendiri, tapi dia yg tak tidur malam fikirkan masalah kamu, tahu² dia yg bagi jalan utk kamu selesaikan masalah kamu. Mak tu,  Walau dia kata kamu jahat, degil, sampai dia penat bagi nasihat, tapi dlm setiap solatnya ada doa utk kamu. Mak tu, Walau kamu dah ada keluarga sendiri, tapi dia masih risaukan kesihatan kamu. Mak tu, Walau kamu dah besar panjang & tinggal jauh darinya, tapi dia masih gembira jika dpt masakkan & sendukkan nasi ke pinggan anak²nya. Mak tu, Walau katanya dia dah tua nak rehat taknak masak dah, tapi dialah paling sibuk memasak bila tahu anaknya nak balik makan.  Mak tu, Walau nampak dia letih, tapi hatinya paling gembira bila lihat anaknya makan masakannya dgn penuh selera. M

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me