Elisya Sandha selamat bertunang dengan anak Sheila Rusly? Skip to main content

Elisya Sandha selamat bertunang dengan anak Sheila Rusly?

Hari ini, warganet dikejutkan dengan satu perkhabaran gembira daripada penerbit terkenal Sheila Rusly yang telah memuat naik sekeping gambar di laman sosial Instagram memaparkan dia sedang memeluk seorang wanita yang mengenakan busana putih persis pengantin.

Bagaimanapun gambar tersebut diambil dari bahagian belakang wanita berkenaan, tidak menunjukkan wajahnya, justeru rata-rata warganet merumus pelbagai spekulasi berkenaan siapakah gerangan wanita itu dan majlis apakah itu? Tunang atau kahwin?

Dalam pada itu, ramai yang meneka bahawa wanita tersebut adalah pelakon Elisya Sandha, kekasih hati anak lelaki Sheila Rusly iaitu Uzair Haqimy.

Eh, betul ke Elisya Sandha?



Menjengah ke laman sosial milik Elisya pula, perasaan hampa menyelubungi hati apabila dia tidak memuat naik sebarang ‘posting’ baru berkenaan ‘majlis’ tersebut.

Bagaimanapun, hati yang hampa berbunga kembali apabila terdetik untuk memeriksa bahagian ‘tagged’ di akaun Instagram miliknya.

Wahhh, nampaknya seorang jurumekap ada berkongsi sekeping gambar menunjukkan pelakon berusia 22 tahun itu tampil menawan selepas dimekapkan olehnya.

Malah, apa yang lebih menarik perhatian adalah dia turut mengenakan busana warna putih, sama seperti wanita dalam perkongsian Sheila!



Apa pun, tahniah diucapkan kepada Sheila dan tidak lupa juga, Elisya serta pasangan! Harap-harap empunya badan akan berkongsi mengenai perkhabaran itu bersama para pengikut kelak. Tak baik tau buat warganet tertanya-tanya macam ni.

Ucapan tahniah


Sumber: Instagram Sheila Rusly, Ijoy , Ila Hamzaa

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Sayangilah mak sementara dia masih ada. Kerana doanya tiada hijab. Hilanglah satu rahmat bila Mak kembali kepada Pencipta-Nya.

Mak tu, Walau mulutnya marah, tapi hatinya tidak. Mak tu, Walau dia kata lantaklah kamu, tapi otaknya masih fikirkan hal kamu. Mak tu, Walau dia kata taknak makan sudah, tapi sedar² lauk kegemaran kamu ada kat atas meja. Mak tu, Walau dia kata kamu buat salah kamu tanggung sendiri, tapi dia yg tak tidur malam fikirkan masalah kamu, tahu² dia yg bagi jalan utk kamu selesaikan masalah kamu. Mak tu,  Walau dia kata kamu jahat, degil, sampai dia penat bagi nasihat, tapi dlm setiap solatnya ada doa utk kamu. Mak tu, Walau kamu dah ada keluarga sendiri, tapi dia masih risaukan kesihatan kamu. Mak tu, Walau kamu dah besar panjang & tinggal jauh darinya, tapi dia masih gembira jika dpt masakkan & sendukkan nasi ke pinggan anak²nya. Mak tu, Walau katanya dia dah tua nak rehat taknak masak dah, tapi dialah paling sibuk memasak bila tahu anaknya nak balik makan.  Mak tu, Walau nampak dia letih, tapi hatinya paling gembira bila lihat anaknya makan masakannya dgn penuh selera. M

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me