Hadi Awang adalah syaitan yang sebenar kata Siti Kasim Skip to main content

Hadi Awang adalah syaitan yang sebenar kata Siti Kasim

Kuala Lumpur – Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang disifatkan sebagai sedang berkhayal dan disarankan untuk segera berjumpa dengan pakat sakit jiwa.

Peguam, Siti Zabedah Kasim melalui laman Facebook turut menyifatkan Abdul Hadi sebagai syaitan yang sebenar.

“Agak-agak siapa yang syaitan dalam pernyataan Hadi Awang nih? I simply cannot compute what he’s saying. Melayu tak register pasal kena rasuk penjajah? Bukan Islam nak rampas politik?

“Saya rasa dia perlu pergi berjumpa dengan pakar sakit jiwa kerana menghadapi masalah khayalan. Ia sangat membimbangkan kerana beliau berada di dalam kerajaan. Bayangkan kerosakan yang telah dilakukan dan akan dilakukan sekiranya tidak dibaiki,” katanya memetik kenyataan tersebut

Dia yang lebih dikenali dengan panggilan Siti Kasim turut melabel Ahli Parlimen Marang itu sebagai hipokrit yang menunggang agama untuk kuasa dan kekayaan.

“Wahai Hadi, biar saya terangkan beberapa fakta mudah:

“1. Saya bersetuju kebencian melalui politik di negara ini berlaku kerana masyarakat terpengaruh dengan syaitan yang bertopengkan manusia – syaitan tersebut adalah orang seperti anda. Hipokrit yang menunggang ugama untuk kuasa dan kekayaan.

“2. Minoriti tak ada masa nak ambik kuasa majoriti. Mereka hanya mahu tinggal dimana orang seperti anda tidak melayan mereka seperti ‘second class citizens’. Bilamana kamu mempengaruhi masyarakat untuk membenci golongan minoriti hanya kerana kamu mahukan kuasa.

“Saya rasa kamu (Hadi) sepatutnya diam. Kami masih belum lupa mengenai ‘Amanat Hadi’ yang ditulis oleh syaitan yang sebenar,” katanya lagi.

Terdahulu Hadi berkata masyarakat Melayu disifatkan bangsa paling lemah mendaftar sebagai pengundi kerana sering dimomokkan dengan banyak anasir antaranya politik adalah kotor. – SUARATV

Sumber: Suara TV

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Sayangilah mak sementara dia masih ada. Kerana doanya tiada hijab. Hilanglah satu rahmat bila Mak kembali kepada Pencipta-Nya.

Mak tu, Walau mulutnya marah, tapi hatinya tidak. Mak tu, Walau dia kata lantaklah kamu, tapi otaknya masih fikirkan hal kamu. Mak tu, Walau dia kata taknak makan sudah, tapi sedar² lauk kegemaran kamu ada kat atas meja. Mak tu, Walau dia kata kamu buat salah kamu tanggung sendiri, tapi dia yg tak tidur malam fikirkan masalah kamu, tahu² dia yg bagi jalan utk kamu selesaikan masalah kamu. Mak tu,  Walau dia kata kamu jahat, degil, sampai dia penat bagi nasihat, tapi dlm setiap solatnya ada doa utk kamu. Mak tu, Walau kamu dah ada keluarga sendiri, tapi dia masih risaukan kesihatan kamu. Mak tu, Walau kamu dah besar panjang & tinggal jauh darinya, tapi dia masih gembira jika dpt masakkan & sendukkan nasi ke pinggan anak²nya. Mak tu, Walau katanya dia dah tua nak rehat taknak masak dah, tapi dialah paling sibuk memasak bila tahu anaknya nak balik makan.  Mak tu, Walau nampak dia letih, tapi hatinya paling gembira bila lihat anaknya makan masakannya dgn penuh selera. M

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me