Hubungan pulih, Neelofa & PU Riz akan kongsi tarikh kahwin dalam masa terdekat Skip to main content

Hubungan pulih, Neelofa & PU Riz akan kongsi tarikh kahwin dalam masa terdekat

Berita hubungan antara selebriti terkenal, Neelofa, 32 dan Pencetus Ummah Haris, 26 atau PU Riz sebelum ini pernah dikhabarkan mengalami pergolakkan.

Namun begitu, Neelofa dilihat kembali menyarung semula cincin merisik yang diberi oleh PU Riz semasa majis antara keluarga sekitar November tahun lalu.

Lebih mengukuhkan dakwaan hubungan mereka sudah semakin pulih ialah sidang media yang dibuat sebentar tadi bagi melancarkan aplikasi thenoor.co.

Hubungan kembali pulih

Merujuk kepada Astro Gempak, Neelofa memaklumkan bahawa mereka sedang memperbaiki hubungan dan dia bersyukur dengan perkara itu.

“Tipulah tak ada pahit manis atau naik turun dalam hubungan. Saya merasa benda sama, ada masa, ada salah faham.”

“Kami berdua berjaya mengatas dengan bantuan keluarga. Alhamdulillah, semua makin baik dan positif.” Katanya.

Keluarga pun sudah mulai berbaik

Tambah Neelofa lagi, selepas memalui proses berbincang secara baik, masing-masing mulai faham dan hubungan antara ahli keluargan juga sudah semakin baik.

“Alhamdulillah perlahan-lahan selepas kami berbincang dan berkomunikasi. Hubungan makin baik dan pulih.”

“Kami pun bagi masa, tidak memaksa semua orang untuk faham dan menerima. Saya bersyukur sangat.” Ujarnya

Akan kongsi dalam masa terdekat

Dalam pada itu, bekas pengacara Meletop terbabit juga turut menjawab berkaitan hari bahagia mereka. Menurut Neelofa, dia dan PU Riz tidak akan berahsia mengenai tarikh perkahwinan dan akan berkongsi perkara-perkara serius ini di kemudian hari.

“untuk berkongsi mengenai benda-benda yang lebih serius itu, saya akan berkongsi kemudian. Untuk bercakap mengenai maklumat perkahwinan, saya akan kongsi dalam masa yang terdekat. Insya-Allah.” Jelasnya.

Sebelum ini, hubungan antara kedua-duanya dipercayai mengalami masalah selepas ahli keluarga Neelofa memuat naik beberapa hint di Instagram masing-masing merujuk kepada hubungan selebriti itu dengan PU Riz.

Perkara tersebut membuatkan Neelofa memuat naik satu video menjelaskan keadaan sebenar dan meminta ruang untuk mereka menyelesaikan segala masalah secara peribadi.

Sumber: Astro Gempak (Zulaikha Yusof)

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Sayangilah mak sementara dia masih ada. Kerana doanya tiada hijab. Hilanglah satu rahmat bila Mak kembali kepada Pencipta-Nya.

Mak tu, Walau mulutnya marah, tapi hatinya tidak. Mak tu, Walau dia kata lantaklah kamu, tapi otaknya masih fikirkan hal kamu. Mak tu, Walau dia kata taknak makan sudah, tapi sedar² lauk kegemaran kamu ada kat atas meja. Mak tu, Walau dia kata kamu buat salah kamu tanggung sendiri, tapi dia yg tak tidur malam fikirkan masalah kamu, tahu² dia yg bagi jalan utk kamu selesaikan masalah kamu. Mak tu,  Walau dia kata kamu jahat, degil, sampai dia penat bagi nasihat, tapi dlm setiap solatnya ada doa utk kamu. Mak tu, Walau kamu dah ada keluarga sendiri, tapi dia masih risaukan kesihatan kamu. Mak tu, Walau kamu dah besar panjang & tinggal jauh darinya, tapi dia masih gembira jika dpt masakkan & sendukkan nasi ke pinggan anak²nya. Mak tu, Walau katanya dia dah tua nak rehat taknak masak dah, tapi dialah paling sibuk memasak bila tahu anaknya nak balik makan.  Mak tu, Walau nampak dia letih, tapi hatinya paling gembira bila lihat anaknya makan masakannya dgn penuh selera. M

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me