Lelaki Ditahan Bunuh Janda Sebab Tak Puas Dengan ‘Layanan’ Diberi Skip to main content

Lelaki Ditahan Bunuh Janda Sebab Tak Puas Dengan ‘Layanan’ Diberi

Kisah pembunuhan seorang wanita dikenali sebagai Yuliana, di Indonesia mendapat perhatian media. Insiden tragis ini bermula apabila seorang lelaki dikenali sebagai Agus Saputra yang didakwa telah membunuh wanita itu.

Kejadian bunuh itu berlaku di sebuah hotel Rio Palembang, dan suspek sudah berjaya ditahan oleh pihak polis hasil bukti rakaman litar tertutup (CCTV).

Suspek ditahan

Insiden itu bermula apabila, Agus pergi ke hotel tersebut dengan alasan mahu ‘melanggan’ servis yang disediakan oleh Yuliana. Difahamkan, suspek bertindak sedemikian kerana isterinya ketika itu sedang datang bulan,susulan daripada itu dia mengambil inisiatif lain dengan mendapatkan khidmat pelacur bagi melepaskan nafsunya.

Aku langsung mengikat tangan, kaki korban pakai baju yang ada di kasur itu. Mulut korban juga aku bekap. Ternyata, setelah aku bekap, korban ini tidak bergerak lagi.

Lapor Tribun News, suspek membunuh mangsa dengan cara mengikat tangannya terlebih dahulu, sebelum mulutnya ditutup menggunakan bantal yang terdapat dalam bilik itu. Jelas suspek, pada awalnya di sama sekali tidak mempunyai niat untuk membunuh Yuliana. Namun, disebabkan rasa marah dan tidak berpuas hati dengan layanan yang diberikan dia bertindak secara luar kawalan sebelum mangsa meninggal di tempat kejadian.

Difahamkan, suspek marah berikutan mangsa memendekkan tempoh masa temu janji yang telah ditetapkan. Lagi malang, apabila mangsa telah dikurung selama tiga jam.

Wajah mangsa

Tidak berakhir di situ, suspek dipercayai tidak ‘puas’ dengan hubungan kelamin yang dilakukan dan meminta untuk melakukannya semula. Namun, mangsa ketika menolak pelawaan suspek sebelum insiden pembunuhan itu terjadi. Cemas dengan apa yang telah terjadi, suspek bertindak meninggalkan wanita itu secara bersendirian sebelum pulang ke rumah.

Pada mulanya, dia tidak menyangka mangsa akan meninggal dunia, dan menyangkakan wanita itu hanya pengsan sahaja. Berita tentang kematian wanita itu hanya diketahui oleh suspek susulan media melaporkan tentang insiden tersebut.

Dilakukan ketika isteri datang bulan

Ketika disoal siasat, suspek menceritakan dia melanggan wanita tersebut berikutan isterinya yang sedang datang bulan.

Istri saya sedang datang bulan dua hari, kemudian timbul niat saya untuk mencari wanita di aplikasi dan bertemu lalu berkenalan dengan korban.

Malahan, ketika kejadian suspek cuba untuk tawar menawar dengan menambah tempoh hubungan kelamin itu. Mereka berdua telah melakukan hubungan kelamin selama 2o minit, namun suspek tidak berpuas hati dan mahu melanjutkan masa itu.

Saya emosi padahal waktunya masih ada, lalu saya tutup mulutnya menggunakan bantal dan melihat korban tidak sadarkan diri, saya langsung melarikan diri sambil membawa handphone korban.

Pada masa yang sama, suspek telah menyesal dengan apa yang terjadi dan meminta maaf kepada keluarga mangsa. Lagi mengerikan, apabila suspek menceritakan dia sering dihantui dengan jelmaan wanita itu menerusi mimpinya.

Sumber: Tribun News

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Sayangilah mak sementara dia masih ada. Kerana doanya tiada hijab. Hilanglah satu rahmat bila Mak kembali kepada Pencipta-Nya.

Mak tu, Walau mulutnya marah, tapi hatinya tidak. Mak tu, Walau dia kata lantaklah kamu, tapi otaknya masih fikirkan hal kamu. Mak tu, Walau dia kata taknak makan sudah, tapi sedar² lauk kegemaran kamu ada kat atas meja. Mak tu, Walau dia kata kamu buat salah kamu tanggung sendiri, tapi dia yg tak tidur malam fikirkan masalah kamu, tahu² dia yg bagi jalan utk kamu selesaikan masalah kamu. Mak tu,  Walau dia kata kamu jahat, degil, sampai dia penat bagi nasihat, tapi dlm setiap solatnya ada doa utk kamu. Mak tu, Walau kamu dah ada keluarga sendiri, tapi dia masih risaukan kesihatan kamu. Mak tu, Walau kamu dah besar panjang & tinggal jauh darinya, tapi dia masih gembira jika dpt masakkan & sendukkan nasi ke pinggan anak²nya. Mak tu, Walau katanya dia dah tua nak rehat taknak masak dah, tapi dialah paling sibuk memasak bila tahu anaknya nak balik makan.  Mak tu, Walau nampak dia letih, tapi hatinya paling gembira bila lihat anaknya makan masakannya dgn penuh selera. M

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me