Pernah pakai gaun sama Natasha Hudson, tapi Sugu Pavithra minta bahu ditutup Skip to main content

Pernah pakai gaun sama Natasha Hudson, tapi Sugu Pavithra minta bahu ditutup



Rata-rata warganet mengecam pelakon berusia 38 tahun itu dan melabel dirinya merosakkan imej wanita berhijab. Malah pereka busana putih tersebut, Rizman Ruzaini turut terkejut dengan tindakan Natasha itu.

Semalam, Rizman Ruzaini memuat naik sekeping gambar di laman Instagram milik mereka. Dalam gambar itu, jelas kelihatan seorang wanita jelita yang tampil elegan mengenakan gaun sama seperti Natasha sebelum ini.

Namun, apa yang menariknya adalah model dalam gambar berkenaan merupakan personaliti masakan YouTube, Sugu Pavithra.



“Gaun ini dipinjam untuk sesi penggambaran dan mereka turut membawa penata gaya memantau sesi fotografi itu.

“Malangnya gaun itu terlalu terdedah untuk Pavithra, yang mana Pavithra kurang selesa. Dia kemudiannya meminta agar bahunya ditutup dengan sempurna,” dedah Rizman Ruzaini.

Memakai gaun terdedah bahu sama dengan Natasha Hudson, Rizman Ruzaini berkongsi bahawa Pavithra pernah meminta agar bahagian terdedah itu ditutup ketika sesi fotografi untuk sebuah majalah tahun lalu.

Tanbah Rizman Ruzaini, penampilan diminta oleh Pavithra dipersetujui oleh penata gaya yang berada di set penggambaran dan semua pihak.

Walaupun bukan seorang Muslim, wanita berusia 28 tahun itu memilih untuk menghayati dan menghormati adat dan budaya leluhur bangsanya.

Menjengah ke ruangan komen, majoriti warganet kagum dengan tindakan Pavithra dan bersetuju dengan perkongsian Rizman Ruzaini berkenaan.

Dia pun segan nak dedahkan bahu

Perkongsian terbaik! ‘Deep’

Adab & kesusilaan yang perlu dijunjung

Terdahulu, Rizman Ruzaini tampil menyatakan kekesalan dengan tindakan pelakon tersebut dan menganggap ia mencalarkan reputasi dan imej yang dibina mereka sepanjang 15 tahun dalam industri fesyen.

Kenyataan mereka ditepis oleh penganjur acara yang menasihati agar pereka fesyen tidak perlu melatah dan menghentam pembeli pakaian mereka.

Natasha juga tampil menjelaskan pendiriannya yang menganggap kenyataan Rizman Ruzaini berbaur peribadi dan meminta pereka fesyen itu membuat permohonan maaf.


Sumber: Instagram Rizman Ruzaini

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Sayangilah mak sementara dia masih ada. Kerana doanya tiada hijab. Hilanglah satu rahmat bila Mak kembali kepada Pencipta-Nya.

Mak tu, Walau mulutnya marah, tapi hatinya tidak. Mak tu, Walau dia kata lantaklah kamu, tapi otaknya masih fikirkan hal kamu. Mak tu, Walau dia kata taknak makan sudah, tapi sedar² lauk kegemaran kamu ada kat atas meja. Mak tu, Walau dia kata kamu buat salah kamu tanggung sendiri, tapi dia yg tak tidur malam fikirkan masalah kamu, tahu² dia yg bagi jalan utk kamu selesaikan masalah kamu. Mak tu,  Walau dia kata kamu jahat, degil, sampai dia penat bagi nasihat, tapi dlm setiap solatnya ada doa utk kamu. Mak tu, Walau kamu dah ada keluarga sendiri, tapi dia masih risaukan kesihatan kamu. Mak tu, Walau kamu dah besar panjang & tinggal jauh darinya, tapi dia masih gembira jika dpt masakkan & sendukkan nasi ke pinggan anak²nya. Mak tu, Walau katanya dia dah tua nak rehat taknak masak dah, tapi dialah paling sibuk memasak bila tahu anaknya nak balik makan.  Mak tu, Walau nampak dia letih, tapi hatinya paling gembira bila lihat anaknya makan masakannya dgn penuh selera. M

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me