“Selamba peluk pegang..” – Netizen tak puas hati Janna Nick didukung kekasih Skip to main content

“Selamba peluk pegang..” – Netizen tak puas hati Janna Nick didukung kekasih

Apabila seseorang dilamun cinta bahagia dengan pasangan kekasih, pasti akan terpancar ‘cahaya’ kebahagiaan melalui riak wajah mereka, betul ke? Semuanya indah dan manis belaka.

Begitulah dirasai pelakon Nurul Jannah Muner atau lebih mesra digelar Janna Nick yang ‘dibuai’ cinta dengan teman lelakinya, jejaka kacukan Melayu-Switzerland iaitu Dini Azan Schatzmann.

Pelakon berusia 26 tahun itu tidak segan berkongsi hubungan percintaannya di laman sosial dimana sering memuat naik gambar mereka berdua untuk tatapan umum.

Bagaimanapun baru-baru ini, tindakan Janna yang membuat video TikTok bersama kekasihnya itu di laman Instagram meraih perhatian warganet.

Apa membuatkan warganet kecoh  adalah apabila aksinya ‘didukung’ oleh teman lelaki dalam video tersebut yang dianggap keterlaluan dan kurang sopan oleh segelintir pengikutnya di Instagram.



“Please enjoy being single ok!,” tulis Janna ditujukan kepada Dini di ruangan kapsyen.

Mungkin niat Janna hanya sekadar suka-suka dan ingin menghiburkan peminat, namun begitu warganet menganggap tindakannya itu satu perbuatan yang kurang sopan apatah lagi kedua-duanya belum mempunyai ikatan halal.

Menjengah ke ruangan komen, ramai yang menegur dan ‘menyekolahkan’ aktres drama Misteri Mona itu dengan pendapat mereka.

Peluk pegang sesuka hati

Bukan mahram boleh berpeluk ye

Tak manis walaupun untuk hiburan

Dalam pada itu, Janna turut memuat naik sekeping gambar bersama teman lelakinya dengan menulis tarikh ‘istimewa’ 2.2.2021 di ruangan kapsyen.

Justeru pelbagai spekulasi dibuat oleh warganet, adakah dia bakal menamatkan zaman bujangnya bersama Dini? Jom kita nantikan. Sementara itu, doakanlah yang terbaik untuk mereka.

Tak sabar nak tunggu 2 Februari!



Sumber: Instagram Janna Nick

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Sayangilah mak sementara dia masih ada. Kerana doanya tiada hijab. Hilanglah satu rahmat bila Mak kembali kepada Pencipta-Nya.

Mak tu, Walau mulutnya marah, tapi hatinya tidak. Mak tu, Walau dia kata lantaklah kamu, tapi otaknya masih fikirkan hal kamu. Mak tu, Walau dia kata taknak makan sudah, tapi sedar² lauk kegemaran kamu ada kat atas meja. Mak tu, Walau dia kata kamu buat salah kamu tanggung sendiri, tapi dia yg tak tidur malam fikirkan masalah kamu, tahu² dia yg bagi jalan utk kamu selesaikan masalah kamu. Mak tu,  Walau dia kata kamu jahat, degil, sampai dia penat bagi nasihat, tapi dlm setiap solatnya ada doa utk kamu. Mak tu, Walau kamu dah ada keluarga sendiri, tapi dia masih risaukan kesihatan kamu. Mak tu, Walau kamu dah besar panjang & tinggal jauh darinya, tapi dia masih gembira jika dpt masakkan & sendukkan nasi ke pinggan anak²nya. Mak tu, Walau katanya dia dah tua nak rehat taknak masak dah, tapi dialah paling sibuk memasak bila tahu anaknya nak balik makan.  Mak tu, Walau nampak dia letih, tapi hatinya paling gembira bila lihat anaknya makan masakannya dgn penuh selera. M

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me