Tak caras laki orang, netizen ‘okey’ Intan Ladyana pilih suami muda 17 tahun Skip to main content

Tak caras laki orang, netizen ‘okey’ Intan Ladyana pilih suami muda 17 tahun

Pengumuman Harris Alif, 21 dan Intan Ladyana, 38 yang bakal berkahwin pada 6 Februari 2021 pastinya menjawab segala teka-tek peminat berkenaan hubungan pasangan tersebut.

Kongsi tarikh hari bahagia

Susulan daripada pengumuman itu, pihak Meletop telah berkesempatan menghubungi pasangan serasi ini untuk berkongsi lebih lanjut berkenaan perkahwinan mereka tidak lama lagi.

Dalam temu bual secara virtual itu, Harris dan Intan memaklumkan majlis perkahwinan mereka nanti berlangsung secara sederhana sahaja memandangkan keadaan sekarang yang agak membimbangkan berikutan pandemik yang melanda.

Walaupun berbeza usia 17 tahun, hal ini bukanlah masalah buat mereka kerana Harris menunjukkan sikap yang sangat matang dengan segera menyunting Intan Ladyana selepas beberapa bulan berkenalan dengan merisik wanita itu. Mereka juga tidak mengadakan majlis pertunangan dan terus akan melakukan majlis penikahan sahaja, diikuti majlis resepsi untuk kedua-dua belah pihak.

Janji Intan tak ambil suami orang

Justeru itu, pasangan ini telah mendapat perhatian warganet dan sebahagian besar memuji Intan kerana masih memilih lelaki bujang walaupun berbeza usia yang agak ketara daripada mengambil suami orang.

Usia bukan halangan pun

Mereka juga tidak menyangka Harris baru berumur 22 tahun namun kelihatan sangat matang daripada usia sebenarnya. Mereka terlihat sangat sepadan dan langsung tidak menunjukkan perbezaan usia yang ketara.

Perkahwinan pasangan selebriti ini nanti akan ditaja oleh jenama barang kemas Ceres bernilai RM13.5 juta merangkumi empat majlis iaitu malam berinai, majlis pernikahan, majis resepsi serta majlis bertandang.

Selain daripada itu, Harris dan Intan turut mendapat tajaan busana daripada beberapa designer selebriti terkenal yang akan mereka gayakan ketika majlis-majlis tersebut.

Sumber: Meletop

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Sayangilah mak sementara dia masih ada. Kerana doanya tiada hijab. Hilanglah satu rahmat bila Mak kembali kepada Pencipta-Nya.

Mak tu, Walau mulutnya marah, tapi hatinya tidak. Mak tu, Walau dia kata lantaklah kamu, tapi otaknya masih fikirkan hal kamu. Mak tu, Walau dia kata taknak makan sudah, tapi sedar² lauk kegemaran kamu ada kat atas meja. Mak tu, Walau dia kata kamu buat salah kamu tanggung sendiri, tapi dia yg tak tidur malam fikirkan masalah kamu, tahu² dia yg bagi jalan utk kamu selesaikan masalah kamu. Mak tu,  Walau dia kata kamu jahat, degil, sampai dia penat bagi nasihat, tapi dlm setiap solatnya ada doa utk kamu. Mak tu, Walau kamu dah ada keluarga sendiri, tapi dia masih risaukan kesihatan kamu. Mak tu, Walau kamu dah besar panjang & tinggal jauh darinya, tapi dia masih gembira jika dpt masakkan & sendukkan nasi ke pinggan anak²nya. Mak tu, Walau katanya dia dah tua nak rehat taknak masak dah, tapi dialah paling sibuk memasak bila tahu anaknya nak balik makan.  Mak tu, Walau nampak dia letih, tapi hatinya paling gembira bila lihat anaknya makan masakannya dgn penuh selera. M

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me