“Tu suara bini kau nangis!” -Curang lagi, Instagram Shuk teruk diserang netizen Skip to main content

“Tu suara bini kau nangis!” -Curang lagi, Instagram Shuk teruk diserang netizen

Kontroversi yang melanda Shuk Sahar, 34 sejak pagi tadi sememangnya membuatkan netizen geram susulan beberapa muat naik yang dilakukan oleh isterinya berkenaan kecurangan penyampai radio itu dengan seorang wanita bernama Farah.

Rossalennah Natassyiah Asshaferah atau Seraa turut menyertakan beberapa gambar dan video menunjukkan suaminya memang berada di rumah wanita tersebut dan enggan pulang ke pangkuan keluarga.

Diserang netizen

Susulan daripada itu, Instagram Shuk telah diserang oleh netizen terutamanya di ruangan komen posting terakhirnya yang turut viral kerana mendengar suara wanita menangis ketika dia sedang melakukan live IG bersama peminat.


Bini kau nangis dengan perangai kau tu

Dalam video tersebut, memang kedengaran dengan jelas suara wanita menangis dalam beberapa detik tanpa disedari pelawak terbabit sebelum dimaklumkan oleh netizen.

Melalui komen yang diterima, ramai yang memerli Shuk apabila suara tangisan tersebut mungkin suara isterinya yang sedih mengenangkan perangai suami tercinta bermain kayu tiga dibelakangnya.

Dia bukan isteri je, dia seorang ibu

Patut pun kau dihantui perempuan menangis

Isteri menangis nak suruh balik rumah

Kata-kata cacian yang dilemparkan kepada Shuk itu berikutan tularnya kisah rumah tangga pelawak terbabit selepas kecurangan bersama seorang wanita bernama Farah didedahkan isteri di Instagram.

Tindakan yang dilakukan Seraa itu berlaku selepas berasa sangat sedih dan putus asa apabila rayuannya untuk Shuk kembali kepada keluarga seakan sia-sia apabila Shuk kembali curang dengan wanita yang pernah dikaitkan dengannya sebelum ini.

Sumber: Shuk hotfm

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَØ°َلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَØ£ْكُلُونَ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Sayangilah mak sementara dia masih ada. Kerana doanya tiada hijab. Hilanglah satu rahmat bila Mak kembali kepada Pencipta-Nya.

Mak tu, Walau mulutnya marah, tapi hatinya tidak. Mak tu, Walau dia kata lantaklah kamu, tapi otaknya masih fikirkan hal kamu. Mak tu, Walau dia kata taknak makan sudah, tapi sedar² lauk kegemaran kamu ada kat atas meja. Mak tu, Walau dia kata kamu buat salah kamu tanggung sendiri, tapi dia yg tak tidur malam fikirkan masalah kamu, tahu² dia yg bagi jalan utk kamu selesaikan masalah kamu. Mak tu,  Walau dia kata kamu jahat, degil, sampai dia penat bagi nasihat, tapi dlm setiap solatnya ada doa utk kamu. Mak tu, Walau kamu dah ada keluarga sendiri, tapi dia masih risaukan kesihatan kamu. Mak tu, Walau kamu dah besar panjang & tinggal jauh darinya, tapi dia masih gembira jika dpt masakkan & sendukkan nasi ke pinggan anak²nya. Mak tu, Walau katanya dia dah tua nak rehat taknak masak dah, tapi dialah paling sibuk memasak bila tahu anaknya nak balik makan.  Mak tu, Walau nampak dia letih, tapi hatinya paling gembira bila lihat anaknya makan masakannya dgn penuh selera. M

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me