[VIDEO] Isteri Dapat Kejutan Paling Rare, Suami Sorok Emas Dalam Air Batu Skip to main content

[VIDEO] Isteri Dapat Kejutan Paling Rare, Suami Sorok Emas Dalam Air Batu

Baru-baru ini viral di media sosial, seorang wanita telah dihadiahkan si suami dengan seutas rantai emas yang diletakkan di dalam perut ikan mentah dibeli. Dia dilihat sangat terharu dengan pemberian si suami yang tidak dijangka-jangka itu.

Suami tanya cantik ke design barang kemas..Ingatkan bergurau minta ambil ais kat dapur

Baru-baru ini wanita yang bernama Aien Suraya turut mendapat suprise yang lebih kurang sama seperti kisah di atas. Terdahulu, suaminya Ijat tiba-tiba bertanya tentang barang kemas manakah yang menjadi pilihan. Wanita tersebut tidak langsung memandang serius serta menyangka itu hanyalah gurauan. Walau bagaimanapun, si isteri diminta untuk ke dapur dan mengambil bekas plastik berwarna putih yang berisi ais di dalam peti sejuk.


Rupa-rupanya suami pergi bekukan barang kemas dalam bongkah ais..Gigih nak cairkan balik

Tidak disangka-sangka, rupanya Ijat telah menyorokkan hadiah barang kemas baru kepada isterinya dalam bongkah air batu berkenaan. Aien yang teruja dengan pemberian itu bergegas mencairkan ais yang diletakkan dalam cawan plastik.


tiktok


Bertuah sangat dapat suami yang pandai menghargai..Lebihkan isteri pasti murah rezeki

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen tumpang gembira dengan perkongsian berkenaan selain berkesempatan mendoakan kebahagiaan suami isteri tersebut. Malah mereka juga menyifatkan Ain sebagai wanita bertuah dikurniakan suami penyayang seperti itu.



sumber: tiktok Aien Suraya

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Sayangilah mak sementara dia masih ada. Kerana doanya tiada hijab. Hilanglah satu rahmat bila Mak kembali kepada Pencipta-Nya.

Mak tu, Walau mulutnya marah, tapi hatinya tidak. Mak tu, Walau dia kata lantaklah kamu, tapi otaknya masih fikirkan hal kamu. Mak tu, Walau dia kata taknak makan sudah, tapi sedar² lauk kegemaran kamu ada kat atas meja. Mak tu, Walau dia kata kamu buat salah kamu tanggung sendiri, tapi dia yg tak tidur malam fikirkan masalah kamu, tahu² dia yg bagi jalan utk kamu selesaikan masalah kamu. Mak tu,  Walau dia kata kamu jahat, degil, sampai dia penat bagi nasihat, tapi dlm setiap solatnya ada doa utk kamu. Mak tu, Walau kamu dah ada keluarga sendiri, tapi dia masih risaukan kesihatan kamu. Mak tu, Walau kamu dah besar panjang & tinggal jauh darinya, tapi dia masih gembira jika dpt masakkan & sendukkan nasi ke pinggan anak²nya. Mak tu, Walau katanya dia dah tua nak rehat taknak masak dah, tapi dialah paling sibuk memasak bila tahu anaknya nak balik makan.  Mak tu, Walau nampak dia letih, tapi hatinya paling gembira bila lihat anaknya makan masakannya dgn penuh selera. M

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me