Doktor Pelik Ada Pasir Dalam Rahim, Rupanya Kantung Janin Dijolok Buluh Runcing Skip to main content

Doktor Pelik Ada Pasir Dalam Rahim, Rupanya Kantung Janin Dijolok Buluh Runcing

Zuriat merupakan hadiah yang cukup bermakna dan sangat diidam-idamkan dalam sebuah rumah tangga. Tidak sekadar menjadi penyeri alam perkahwinan, malahan anaklah yang akan menjadi peneman tatkala kita menginjak usia tua kelak. Namun malangnya, ramai dalam kalangan kita yang mencuba untuk menggugurkan kandungan atas sebab-sebab tertentu.

Datang zon merah dengan keadaan fajar bleeding teruk…doktor terpaksa buat pemeriksaan spekulum 

Menerusi Facebook, Dr. Muhammad Izzat tampil berkongsi kisah saat mengendali seorang ibu berusia 35 tahun dalam keadaan faraj bleeding teruk. Gara-gara itu, beliau membuat pemeriksaan spekulum bagi mencari punca kepada komplikasi yang dialami oleh wanita berkenaan.


Pelik kenapa rahim seakan-akan ditoreh…lepas dah bersihkan jumpa pula pasir 

Namun apa yang mengejutkan apabila pakar tersebut mendapati rahim si ibu penuh dengan kesan torehan. Bagaimanapun ketika sedang membersihkan, beliau menjumpai pasir yang melekat di bahagian tersebut. Setelah disiasat, akhirnya wanita terbabit mengakui telah menjolok kantung janin bagi menggugurkan kandungan.



Rupanya jumpa mak bidan & guna buluh runcing untuk gugurkan kandungan 

Dedah ibu ini, disebabkan kesempitan hidup serta sejarah kandungan yang sangat rapat membuatkan dia nekad untuk melakukan hal tersebut. Dia malah mengambil keputusan untuk berjumpa dengan bidan kampung dan menggunakan buluh runcing ketika menjalani proses pengguguran zuriatnya


Sumber: kisahdunia

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Sayangilah mak sementara dia masih ada. Kerana doanya tiada hijab. Hilanglah satu rahmat bila Mak kembali kepada Pencipta-Nya.

Mak tu, Walau mulutnya marah, tapi hatinya tidak. Mak tu, Walau dia kata lantaklah kamu, tapi otaknya masih fikirkan hal kamu. Mak tu, Walau dia kata taknak makan sudah, tapi sedar² lauk kegemaran kamu ada kat atas meja. Mak tu, Walau dia kata kamu buat salah kamu tanggung sendiri, tapi dia yg tak tidur malam fikirkan masalah kamu, tahu² dia yg bagi jalan utk kamu selesaikan masalah kamu. Mak tu,  Walau dia kata kamu jahat, degil, sampai dia penat bagi nasihat, tapi dlm setiap solatnya ada doa utk kamu. Mak tu, Walau kamu dah ada keluarga sendiri, tapi dia masih risaukan kesihatan kamu. Mak tu, Walau kamu dah besar panjang & tinggal jauh darinya, tapi dia masih gembira jika dpt masakkan & sendukkan nasi ke pinggan anak²nya. Mak tu, Walau katanya dia dah tua nak rehat taknak masak dah, tapi dialah paling sibuk memasak bila tahu anaknya nak balik makan.  Mak tu, Walau nampak dia letih, tapi hatinya paling gembira bila lihat anaknya makan masakannya dgn penuh selera. M

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me