Isteri ‘rapper Aman RA’ terkenal dakwa suami curang, dah empat kali lafaz cerai? Skip to main content

Isteri ‘rapper Aman RA’ terkenal dakwa suami curang, dah empat kali lafaz cerai?

Tiada angin tiada ribut, tiba-tiba sahaja nama penyanyi rap terkenal menjadi sebutan selepas seorang wanita dipercayai isterinya didakwa memuat naik beberapa luahan di IG story berkenaan masalah rumah tangga mereka.

Perkara tersebut diperoleh menerusi Instagram @thekaripop apabila mendedahkan bebebrapa posting IG story wanita tersebut yang merujuk kepada kelakuan suaminya yang dipercayai mempunyai hubungan lain.

Tinggalkan anak berminggu2 masa PKP pertama?


Dah 4 kali lafaz cerai?

Dalam luahan tersebut juga, wanita itu ada menyebut bahawa suaminya telah melafazkan cerai berikutan ada perempuan lain dalam kehidupan penyanyi tersebut.

Konon nak selesai masalah, tapi tiba2 kata nak kahwin

Selain itu, wanita berkenaan juga ada menyebut bahawa dia telah merayu kepada suaminya agar mengambil tahu tentang keluarga kerana ketika itu dia berada dalam pantang selepas melahirkan anak.

Namun, usahanya sia-sia selepas suaminya memaklumkan akan berkahwin dengan ‘perempuan itu’ pada 10/8.



Walau bagaimanapun, pendedahan tersebut masih belum mendapat penjelasan daripada kedua-dua belah pihak kerana posting yang dibuat oleh isteri penyanyi tersebut tidak menyebut nama suaminya.

Namun, diharap rumah tangga mereka dalam keadaan baik-baik sahaja memandangkan pasangan tersebut mempunyai dua orang anak kecil yang memerlukan kasih sayang.

Sumber: Ohmymedia

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Sayangilah mak sementara dia masih ada. Kerana doanya tiada hijab. Hilanglah satu rahmat bila Mak kembali kepada Pencipta-Nya.

Mak tu, Walau mulutnya marah, tapi hatinya tidak. Mak tu, Walau dia kata lantaklah kamu, tapi otaknya masih fikirkan hal kamu. Mak tu, Walau dia kata taknak makan sudah, tapi sedar² lauk kegemaran kamu ada kat atas meja. Mak tu, Walau dia kata kamu buat salah kamu tanggung sendiri, tapi dia yg tak tidur malam fikirkan masalah kamu, tahu² dia yg bagi jalan utk kamu selesaikan masalah kamu. Mak tu,  Walau dia kata kamu jahat, degil, sampai dia penat bagi nasihat, tapi dlm setiap solatnya ada doa utk kamu. Mak tu, Walau kamu dah ada keluarga sendiri, tapi dia masih risaukan kesihatan kamu. Mak tu, Walau kamu dah besar panjang & tinggal jauh darinya, tapi dia masih gembira jika dpt masakkan & sendukkan nasi ke pinggan anak²nya. Mak tu, Walau katanya dia dah tua nak rehat taknak masak dah, tapi dialah paling sibuk memasak bila tahu anaknya nak balik makan.  Mak tu, Walau nampak dia letih, tapi hatinya paling gembira bila lihat anaknya makan masakannya dgn penuh selera. M

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me