Muka Melecur Kena Minyak Panas, Amyra Rosli Risau Amar Dah Tak Sayang Skip to main content

Muka Melecur Kena Minyak Panas, Amyra Rosli Risau Amar Dah Tak Sayang

Kesian dengan pelakon Amyra Rosli. Mana taknya, baru-baru ini pelakon ini alami sedikit insiden ketika memasak.

Muka Amyra Rosli telah alami luka akibat melecur kerana terkena percikan minyak panas.

Hal ini didedahkan sendiri oleh pelakon berkenaan yang memuatnaik gambar wajahnya yang ada kesan akibat terkena minyak panas itu di laman media sosial.

Dilihat di foto itu, memang jelas kelihatan tompok kesan melecur, namun isteri kepada Amar Baharin ini berada dalam keadaan yang baik.

Namun, Amyra tak ada pula bercerita dengan lebih terperinci tentang insiden berkenaan. Mungkin sedang sibuk memasak agaknya.

Ini tulis Amyra Rosli: “Kecantikan tak mungkin akan kekal untuk selamanya. Tengok saja diriku ini, dah melecur akibat kena minyak panas. Apapun, saya ni baik-baik saja.”

“Janganlah kalian risau tentang diri saya ye dan terima kasih kepada mereka semua yang beri suggestion untuk jenis ubat sapu luka melecur itu.”

Sementara itu, sempat juga pelakon cantik ini bergurau dengan suaminya mengatakan jika wajahnya sebegitu, ada kesan tompok luka lecur, adakah suaminya akan masih terus menyayangi dirinya.

“Amar Baharin sayang saya lagi atau tidak jika wajah saya jadi macam ini.” Itu yang ditulis sendiri oleh Amyra Rosli.

Tak perlu tanya, mestilah Amar Baharin masih sayang kan Amyra Rosli kan. Pasangan yang sweet selalu.

Jika diperhatikan di gambar, ada beberapa tompok bekas kesan luka di tepi hidung Amyra Rosli, di bawah mata dan di tepi bahagian dagu.

Semoga Amyra Rosli cepat sembuh dan luka-luka bekas kesan melecur itu akan hilang dalam masa beberapa minggu ini. Yang paling penting diri Amyra Rosli selamat, tiada sebarang yang serius.

Untuk info, Amyra Rosli dan Amar Baharin telah bernikah pada tahun 2016 dan kini mempunyai dua orang cahayamata yang amat comel.

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Sayangilah mak sementara dia masih ada. Kerana doanya tiada hijab. Hilanglah satu rahmat bila Mak kembali kepada Pencipta-Nya.

Mak tu, Walau mulutnya marah, tapi hatinya tidak. Mak tu, Walau dia kata lantaklah kamu, tapi otaknya masih fikirkan hal kamu. Mak tu, Walau dia kata taknak makan sudah, tapi sedar² lauk kegemaran kamu ada kat atas meja. Mak tu, Walau dia kata kamu buat salah kamu tanggung sendiri, tapi dia yg tak tidur malam fikirkan masalah kamu, tahu² dia yg bagi jalan utk kamu selesaikan masalah kamu. Mak tu,  Walau dia kata kamu jahat, degil, sampai dia penat bagi nasihat, tapi dlm setiap solatnya ada doa utk kamu. Mak tu, Walau kamu dah ada keluarga sendiri, tapi dia masih risaukan kesihatan kamu. Mak tu, Walau kamu dah besar panjang & tinggal jauh darinya, tapi dia masih gembira jika dpt masakkan & sendukkan nasi ke pinggan anak²nya. Mak tu, Walau katanya dia dah tua nak rehat taknak masak dah, tapi dialah paling sibuk memasak bila tahu anaknya nak balik makan.  Mak tu, Walau nampak dia letih, tapi hatinya paling gembira bila lihat anaknya makan masakannya dgn penuh selera. M

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me