Nikita Mirzani Putus Dengan Kekasih Sebab Mulutnya Berbau Skip to main content

Nikita Mirzani Putus Dengan Kekasih Sebab Mulutnya Berbau


Pelakon terkenal dari negara seberang, Nikita Mirzani memang dikenali dengan gaya hidup yang agak ranggi.

Nikita yang kini sudah berumur 34 tahun, juga dikenali sebagai seorang yang banyak kekasih hati.

Bercerita lanjut tentang kisah peribadinya, Nikita Mirzani akui dia telah nekad untuk putuskan hubungan dengan seorang jejaka yang baru sahaja berputik cintanya.

Lebih memeranjatkan, Nikita buat keputusan berkenaan, kerana tak tahan dengan bau mulut jejaka berkenaan yang agak busuk.

Dari laporan beberapa portal di negara berkenaan, Nikita Mirzani akui kurang senang berdamping dengan orang yang mempunyai bau mulut.

Oleh itu, ketika berkenalan dengan jejaka berkenaan, selepas bermesraan, Nikita ada terbau busuk dan ternyata ianya berpunca dari mulut jejaka berkenaan.

Nikita kemudian membuat keputusan untuk terus menjauhkan diri dari jejaka tersebut dan tak mahu teruskan hubungan yang baru sahaja dibina.

“Saya pernah jumpa seorang jejaka, dan ini adalah kisah yang baru beberapa tahun lalu berlaku. Kami ada bermesraan, dan kemudian ada bau luring enak. Saya cari puncanya.”

“Rupanya ternyata bau itu datang di bahagian leher saya, dan ia berpunca dari mulut jejaka itu. Saya terus tak mahu dah.”

“Memang bau mulut dia terus buat diri saya amat terganggu.”

Kenyataan ini dibuat oleh Nikita Mirzani menerus satu temubual di laman media sosial bersama Nikmir Real pada hari Sabtu yang lepas.

Selain jejaka berkenaan, Nikita Mirzani pernah alami detik serupa tetapi kali kali ini dengan seorang sutradara dan pengarah drama dan filem.

Kerana tak tahan bau mulut pengarah berkenaan, Nikita akui agak terganggu dan cari jalan untuk menyelesaikannya.

Akhirnya Nikita Mirzani berjaya membawa pengarah berkenaan untuk ke klinik gigi dan merawat masalah yang dialami.

“Sekitar dua tahun lepas, hal yang sama terjadi, tapi kali ini dengan seorang sutradara, bau mulut beliau agak busuk sampai saya terganggu dan akhirnya saya ajak dia jumpa doktor gigi.”

Itulah pengalaman dari pelakon negara jiran, Nikita Mirzani yang dah tiga kali berkahwin sepanjang hidupnya. Semuanya menemui kegagalan.

Sumber: new-tel

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Sayangilah mak sementara dia masih ada. Kerana doanya tiada hijab. Hilanglah satu rahmat bila Mak kembali kepada Pencipta-Nya.

Mak tu, Walau mulutnya marah, tapi hatinya tidak. Mak tu, Walau dia kata lantaklah kamu, tapi otaknya masih fikirkan hal kamu. Mak tu, Walau dia kata taknak makan sudah, tapi sedar² lauk kegemaran kamu ada kat atas meja. Mak tu, Walau dia kata kamu buat salah kamu tanggung sendiri, tapi dia yg tak tidur malam fikirkan masalah kamu, tahu² dia yg bagi jalan utk kamu selesaikan masalah kamu. Mak tu,  Walau dia kata kamu jahat, degil, sampai dia penat bagi nasihat, tapi dlm setiap solatnya ada doa utk kamu. Mak tu, Walau kamu dah ada keluarga sendiri, tapi dia masih risaukan kesihatan kamu. Mak tu, Walau kamu dah besar panjang & tinggal jauh darinya, tapi dia masih gembira jika dpt masakkan & sendukkan nasi ke pinggan anak²nya. Mak tu, Walau katanya dia dah tua nak rehat taknak masak dah, tapi dialah paling sibuk memasak bila tahu anaknya nak balik makan.  Mak tu, Walau nampak dia letih, tapi hatinya paling gembira bila lihat anaknya makan masakannya dgn penuh selera. M

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me