'Saya letih & tak tahan' - Isteri lapor polis, suami kerap ajak lakukan hubungan intim sejak minum air kelapa muda Skip to main content

'Saya letih & tak tahan' - Isteri lapor polis, suami kerap ajak lakukan hubungan intim sejak minum air kelapa muda

Seorang wanita berusia 43 tahun membuat laporan polis terhadap suaminya kerana terlalu kerap menuntut untuk melakukan hubungan intim, sehingga tujuh kali sehari. 

Dalam kejadian yang berlaku di wilayah Chachoengsao, Thailand, wanita yang tidak didedahkan identitinya itu berkata, nafsu suaminya berusia 64 tahun itu mula berubah secara mendadak semenjak minum air kelapa muda. 

Dia pada awalnya melayan sahaja kehendak nafsu suaminya itu setelah lama tidak melakukan hubungan intim. Namun semenjak mengamalkan minuman air kepala muda, nafsu libidonya membuatkan suaminya ketagih untuk melakukan hubungan intim. 

Disebabkan keghairahannya yang begitu tinggi, dua kali melakukan hubungan intim tidak cukup untuk dirinya. Ini membuatkan pengadu mula berasa keletihan. 

"Dua kali tidak cukup bagi dia. Jika dia masih belum puas, dia minta lagi untuk round ketiga, keempat dan seterusnya.

"Bahkan selepas melakukannya beberapa kali dalam sehari, dia juga akan meminta saya untuk memuaskannya lagi sebelum tidur," katanya. 

Kisah pasangan itu viral di media sosial dan kini penjualan air kelapa muda mula mendapat banyak permintaan penduduk setempat yang percaya bahawa air kelapa merupakan 'viagra' semulajadi. 

Penjual air kepala, Wandee Paoponpreuk, 43, berkata ada pelanggannya sanggup minum empat buah air kepala muda di depan kedainya selepas mengetahui berita viral itu. 

"Ada customer yang datang dan minum empat buah air kepala muda di depan kedai sebab nak tahu jika dakwaan itu benar seperti yang berlaku pada lelaki berusia 64 tahun berkenaan," katanya. 

Tambahnya, air kepala amat mudah diperolehi kerana ia merupakan tanaman tempatan dan dijual dengan harga 20 Baht (RM2.70). 

Doktor Kampanant Pornyokrai dari sebuah hospital tempatan berkata, amalan minum air kelapa mampu meransang testosteron yang meningkatkan keinginan seksual pada lelaki, namun banyak kajian yang perlu dilakukan bagi membuktikan dakwaan itu.

Sumber: Daily Star

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Sayangilah mak sementara dia masih ada. Kerana doanya tiada hijab. Hilanglah satu rahmat bila Mak kembali kepada Pencipta-Nya.

Mak tu, Walau mulutnya marah, tapi hatinya tidak. Mak tu, Walau dia kata lantaklah kamu, tapi otaknya masih fikirkan hal kamu. Mak tu, Walau dia kata taknak makan sudah, tapi sedar² lauk kegemaran kamu ada kat atas meja. Mak tu, Walau dia kata kamu buat salah kamu tanggung sendiri, tapi dia yg tak tidur malam fikirkan masalah kamu, tahu² dia yg bagi jalan utk kamu selesaikan masalah kamu. Mak tu,  Walau dia kata kamu jahat, degil, sampai dia penat bagi nasihat, tapi dlm setiap solatnya ada doa utk kamu. Mak tu, Walau kamu dah ada keluarga sendiri, tapi dia masih risaukan kesihatan kamu. Mak tu, Walau kamu dah besar panjang & tinggal jauh darinya, tapi dia masih gembira jika dpt masakkan & sendukkan nasi ke pinggan anak²nya. Mak tu, Walau katanya dia dah tua nak rehat taknak masak dah, tapi dialah paling sibuk memasak bila tahu anaknya nak balik makan.  Mak tu, Walau nampak dia letih, tapi hatinya paling gembira bila lihat anaknya makan masakannya dgn penuh selera. M

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me