'Sumpah saya nampak makhluk asing!' - Trauma selepas nampak Alien berbentuk mentadak tinggi 7 kaki Skip to main content

'Sumpah saya nampak makhluk asing!' - Trauma selepas nampak Alien berbentuk mentadak tinggi 7 kaki

Seorang penunggang basikal mendakwa dia berjaya melarikan diri dari makhluk asing (alien) yang kelihatan seperti mentadak setinggi tujuh kaki dan sempat melakar gambarnya.

Paul Froggatt, 26, yang bekerja di sebuah kilang menegaskan bahawa dia tidak mengambil sebarang minuman keras atau dadah ketika berkongsi lakaran alien itu dengan pihak Daily Star. 

Menurut Paul, dia sebelum itu terjatuh dari basikal selepas bertembung dengan alien berkenaan semasa dalam perjalanan pulang ke rumah dari Warwick, United Kingdom. 

Sejak dari insiden itu, Paul mengalami trauma dan kesukaran untuk tidur setelah berbasikal di kawasan kejadian selepas tamat syif kerja 12 jam di kilang makanan anjing. 

Tambah Paul, dia terpaksa berhenti dari kerja setelah digelar rakan-rakannya sebagai 'Mantis man of Warwick'.

"Pada jam 5 pagi hari kejadian, saya mengayuh basikal pulang dari tempat kerja dan ternampak sesuatu yang ganjil di langit, berwarna jingga dan bersinar. 

"Saya berhenti untuk mengambil beberapa gambar objek itu yang kelihatan agar besar. Bila benda itu mula bergerak dan berputar, saya terus menggigil dan bergegas pulang ke rumah. 

"Dalam perjalanan, sumpah benda itu mengekori saya sepanjang jalan tetapi saya cuba sedapkan hati sendiri yang itu semua hanyalah perasaan saya sahaja. 

"Bila masuk ke kawasan hutan, benda itu hilang. Kebiasaannya di waktu awal pagi, kawasan ini penuh dengan bunyi burung dan serangga tetapi pada waktu itu semuanya sunyi sepi. 

"Semasa melalui selekoh, saya ternampak sesuatu yang saya tidak akan lupakan. Beberapa meter di depan, saya ternampak makhluk terrsebut yang tingginya kira-kira tujuh kaki dan kelihatan seperti seekor mentadak tetapi berdiri dengan dua kaki seperti manusia. 

"Saya tergamam dan terkedu melihatnya dan benda itu juga menatap ke arah saya. Saya rasa dia dapat membaca fikiran saya," katanya.

Sumber: Daily Mail

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Sayangilah mak sementara dia masih ada. Kerana doanya tiada hijab. Hilanglah satu rahmat bila Mak kembali kepada Pencipta-Nya.

Mak tu, Walau mulutnya marah, tapi hatinya tidak. Mak tu, Walau dia kata lantaklah kamu, tapi otaknya masih fikirkan hal kamu. Mak tu, Walau dia kata taknak makan sudah, tapi sedar² lauk kegemaran kamu ada kat atas meja. Mak tu, Walau dia kata kamu buat salah kamu tanggung sendiri, tapi dia yg tak tidur malam fikirkan masalah kamu, tahu² dia yg bagi jalan utk kamu selesaikan masalah kamu. Mak tu,  Walau dia kata kamu jahat, degil, sampai dia penat bagi nasihat, tapi dlm setiap solatnya ada doa utk kamu. Mak tu, Walau kamu dah ada keluarga sendiri, tapi dia masih risaukan kesihatan kamu. Mak tu, Walau kamu dah besar panjang & tinggal jauh darinya, tapi dia masih gembira jika dpt masakkan & sendukkan nasi ke pinggan anak²nya. Mak tu, Walau katanya dia dah tua nak rehat taknak masak dah, tapi dialah paling sibuk memasak bila tahu anaknya nak balik makan.  Mak tu, Walau nampak dia letih, tapi hatinya paling gembira bila lihat anaknya makan masakannya dgn penuh selera. M

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me