[VIDEO] Cuak Bangun Pagi Sebilik Dengan Perempuan, Pengantin Terlupa Dah Kahwin Skip to main content

[VIDEO] Cuak Bangun Pagi Sebilik Dengan Perempuan, Pengantin Terlupa Dah Kahwin

Kata orang kalau baru-baru kahwin, kentut pun bau wangi. Namun sememangnya fasa selepas sah menjadi suami isteri yang halal cukup membahagiakan kerana kini dapat membina kehidupan dengan insan tersayang. Jika dahulu tidur berseorangan, kini hati terasa berbunga-bunga setiap kali bangun pada waktu pagi. Apalagi dapat melihat senyuman manis ‘orang rumah’ di sebelah. Namun siapa sangka bagi seorang pengantin baru ini, lain pula detik lucu yang dihadapinya

Dah bangun tidur eh kenapa ada dia? Eh terlupa dah sah kahwin

Menerusi video TikTok di bawah, lelaki berkenaan berada di atas katil seakan termangu-mangu apabila melihat keberadaan seseorang yang berbaju coklat dalam bilik sama. Dengan nada berseloroh, dia kononnya terlupa bahawa sekarang sudah pun menjadi seorang suami dan perempuan itu merupakan isterinya sendiri. Malas lagi hendak melayan gurauan lelaki berkenaan, wanita itu terus sambung ‘menepek’ bedak muka di cermin.

@muhammadyooga

Pas bangun tidur kok ada dia,, Eh lupa uda sahh wkwkwkwk,,,,,#ngakak #360HKFoodMoments #trend #medan #lucu #viral

♬ original sound - Aznazia - aznaziaaa


@muhammadyooga

Suami ku lupaa kalau uda punya istri, Hari pertama bangunin suami ,ga terbiasa dong tidur berdua#viral #lucu #medan #trend #360HKFoodMoments #ngakak

♬ الصوت الأصلي - 𝙹 𝙾 𝚁 𝚈

Sama macam aku…Biasa tidur sorang…Bila ada orang kat sebelah, panik pindah tidur bilik makCukup ringkas, namun situasi lucu tersebut telah meraih lebih 2 juta tontonan sejak dimuat naik semalam. Melihat gelagat berkenaan, ramai juga yang berkongsikan kisah di awal perkahwinan dahulu di mana mereka merasa kekok padahal sudah sah bergelar suami isteri.

Cukup ringkas, namun situasi lucu tersebut telah meraih lebih 2 juta tontonan sejak dimuat naik semalam. Melihat gelagat berkenaan, ramai juga yang berkongsikan kisah di awal perkahwinan dahulu di mana mereka merasa kekok padahal sudah sah bergelar suami isteri.



Sumber: kisahdunia

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Sayangilah mak sementara dia masih ada. Kerana doanya tiada hijab. Hilanglah satu rahmat bila Mak kembali kepada Pencipta-Nya.

Mak tu, Walau mulutnya marah, tapi hatinya tidak. Mak tu, Walau dia kata lantaklah kamu, tapi otaknya masih fikirkan hal kamu. Mak tu, Walau dia kata taknak makan sudah, tapi sedar² lauk kegemaran kamu ada kat atas meja. Mak tu, Walau dia kata kamu buat salah kamu tanggung sendiri, tapi dia yg tak tidur malam fikirkan masalah kamu, tahu² dia yg bagi jalan utk kamu selesaikan masalah kamu. Mak tu,  Walau dia kata kamu jahat, degil, sampai dia penat bagi nasihat, tapi dlm setiap solatnya ada doa utk kamu. Mak tu, Walau kamu dah ada keluarga sendiri, tapi dia masih risaukan kesihatan kamu. Mak tu, Walau kamu dah besar panjang & tinggal jauh darinya, tapi dia masih gembira jika dpt masakkan & sendukkan nasi ke pinggan anak²nya. Mak tu, Walau katanya dia dah tua nak rehat taknak masak dah, tapi dialah paling sibuk memasak bila tahu anaknya nak balik makan.  Mak tu, Walau nampak dia letih, tapi hatinya paling gembira bila lihat anaknya makan masakannya dgn penuh selera. M

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me