'Dia terus serang & gigit saya' - Asifa gigit zakar suami sampai putus, syak suaminya curang & tidur di rumah perempuan simpanan Skip to main content

'Dia terus serang & gigit saya' - Asifa gigit zakar suami sampai putus, syak suaminya curang & tidur di rumah perempuan simpanan

Seorang isteri yang berang menggigit zakar suaminya sebagai tindakan balas dendam setelah mengetahui lelaki itu bermalam di rumah perempuan simpanan. 

Asifa Nakagolo, 38, didakwa menggigit zakar suaminya setelah mangsa pulang dari keluar malam di Daerah Bugweri, Uganda Timur pada Isnin, 17 Mac 2021. 

Ibu hamil itu dikatakan marah kerana Bashir Mukaire tidak pulang ke rumah semalaman dan bertindak menyerangnya sebaik saja lelaki itu pulang ke rumah. Asifa percaya bahawa Bashir telah curang dan bermalam di rumah perempuan simpanan. 

Bashir, bapa kepada sembilan anak kini sedang bertarung nyawa di hospital selepas zakarnya digigit sehingga putus sebelum disambung kembali. Lelaki berusia 45 tahun itu dipercayai mengalami kesan koyakan teruk di bahagian kemaluannya setelah Asifa menggigitnya secara berturut-turut di bahagian tersebut. 

Namun Bashir menjelaskan, orang ketiga itu bukanlah perempuan simpanan, tetapi isteri keduanya yang kini sedang hamil beberapa bulan. Bashir dipercayai tidak memaklumkan kepada isteri pertamanya mengenai perkahwinan kedua itu.

"Isteri kedua saya sedang hamil, itulah sebabnya saya tidur di sana dan pulang ke pangkuan Asifa di sebelah pagi. Tetapi sebaik saja dia ternampak saya, dia terus menyerang dan menggigit zakar saya sehingga putus dan cedera parah," katanya. 

Selepas kejadian berdarah itu, Bashir dikejarkan ke hospital dan masih menerima rawatan kerana kecederaan yang dialaminya sangat serius. 

Difahamkan, salah seorang jirannya menghubungi ambulans setelah memaklumkan kepada pasangan itu yang Bashir akan mati sekiranya tidak mendapatkan rawatan secepat mungkin. 

Doktor Suna yang merawat Bashir berkata, lelaki berusia 45 tahun itu mungkin tidak akan dapat melakukan hubungan seks sepanjang hayatnya ekoran kejadian itu. Bashir juga dijangka akan membuang air kecil melalui tiub seumur hidup. 

"Zakarnya tidak dapat disambung kembali kerana ia telah mati. Kesimpulannya dia tidak akan dapat melakukan hubungan kelamin seumur hidup. 

"Dia akan membuang air kecil melalui tiub seumur hidup akibat kecederaan yang dialaminya," kata Doktor Suna. 

Jurucakap Polis Busoga Timur berkata, suspek telah melarikan diri selepas kejadian itu dan pihaknya kini sedang giat mengesan suspek. 

Sumber: Daily Star

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Sayangilah mak sementara dia masih ada. Kerana doanya tiada hijab. Hilanglah satu rahmat bila Mak kembali kepada Pencipta-Nya.

Mak tu, Walau mulutnya marah, tapi hatinya tidak. Mak tu, Walau dia kata lantaklah kamu, tapi otaknya masih fikirkan hal kamu. Mak tu, Walau dia kata taknak makan sudah, tapi sedar² lauk kegemaran kamu ada kat atas meja. Mak tu, Walau dia kata kamu buat salah kamu tanggung sendiri, tapi dia yg tak tidur malam fikirkan masalah kamu, tahu² dia yg bagi jalan utk kamu selesaikan masalah kamu. Mak tu,  Walau dia kata kamu jahat, degil, sampai dia penat bagi nasihat, tapi dlm setiap solatnya ada doa utk kamu. Mak tu, Walau kamu dah ada keluarga sendiri, tapi dia masih risaukan kesihatan kamu. Mak tu, Walau kamu dah besar panjang & tinggal jauh darinya, tapi dia masih gembira jika dpt masakkan & sendukkan nasi ke pinggan anak²nya. Mak tu, Walau katanya dia dah tua nak rehat taknak masak dah, tapi dialah paling sibuk memasak bila tahu anaknya nak balik makan.  Mak tu, Walau nampak dia letih, tapi hatinya paling gembira bila lihat anaknya makan masakannya dgn penuh selera. M

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me