“Perancangan kami nak terus ada anak…kembarlah, kembar.” -Isa Khan Skip to main content

“Perancangan kami nak terus ada anak…kembarlah, kembar.” -Isa Khan

Selepas beberapa tahun menyulam cinta, akhirnya Risteena Munim dan Isa Khan disatukan dalam satu majlis pernikahan ringkas di Masjid Sultan Mizan Zainal Abidin di Putrajaya semalam.

Majlis resepsi pula dilakukan pada sebelah malam yang dihadiri ahli keluarga dan teman-teman rapat sahaja bagi mematuhi protokol kesihatan yang dimaklumkan oleh kerajaan.

Menerusi temubual bersama Media Hiburan, masing-masing telah berkongsi perancangan masa hadapan dan saling mengucapkan rasa syukur selepas bergelar pasangan suami isteri.

@mediahiburanofficial

(Sedutan) “Jadi suami isteri terbaik, saling menjaga,” - Sweet! Isa & Risteena berbalas ucapan romantis #MediaHiburan #MHnews #fyp

♬ original sound - Media Hiburan

Nak anak kembar

Apa yang mencuri perhatian adalah jawapan Isa Khan apabila ditanya berkenaan dengan perancangan cahaya mata. Dia dengan senang hati menyatakan kalau boleh mahu segera memperolehi zuriat.

Secara berseloroh, dia mahu mempunyai anak kembar sambil disambut ketawa kecil dari isterinya, Risteena

@mediahiburanofficial

Amboi idam kembar gitu! Tahniah dah jadi husband & wife korang ♥️ #MediaHiburan #MHnews #fyp

♬ Baby - Justin Bieber

Menangis pertama kali dengar lagu

Risteena juga sempat mengulas berkenaan lagu baru Isa Khan yang dibuat khusus untuknya sebagai hadiah sempena perkahwinan mereka.

Pelakon wanita itu mengakui berasa terharu dan menangis ketika kali pertama mendengar lagu tersebut.

@mediahiburanofficial

Tersenyum tengok video ni. Sweet sungguh! Moga till jannah Isa-Risteena, ameen ya rabb #MediaHiburan #MHnews #fyp

♬ Wanita Terbahagia - Bunga Citra Lestari

Teringin honeymoon di Maldives atau Switzealand

Walaupun sedar ketika ini Perintah Kawalan Pergerakkan (PKP) masih lagi berlangsung, namun ditanya berkenaan dengan perancangan bulan madu, pasangan ini berpendapatan jika berkesempatan mereka ingin travel ke Madives ataupun Switzerland.

Namun, perkara tersebut hanyalah perancangan kerana tidak pasti bilakah keadaan akan kembali normal seperti biasa.

@mediahiburanofficial

Tak apalah, sekarang tak ada rezeki nak fly. Maybe latee kan? InsyaAllah ♥️ #MediaHiburan #MHnews #fyp

♬ Honeymoon - Johnny Stimson

Majlis resepsi sederhana ringkas ini diadalah di Quill Convention Centre, Kuala Lumpur hanya dihadiri oleh ahli keluarga dan teman-teman rapat sahaja.

Dalam majlis persandingan tersebut, Isa turut mendendangkan lagu Karunia Terhebat yang dicipta khas buat isteri tercinta, Risteena Munim

Sumber: ohmymedia

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Sayangilah mak sementara dia masih ada. Kerana doanya tiada hijab. Hilanglah satu rahmat bila Mak kembali kepada Pencipta-Nya.

Mak tu, Walau mulutnya marah, tapi hatinya tidak. Mak tu, Walau dia kata lantaklah kamu, tapi otaknya masih fikirkan hal kamu. Mak tu, Walau dia kata taknak makan sudah, tapi sedar² lauk kegemaran kamu ada kat atas meja. Mak tu, Walau dia kata kamu buat salah kamu tanggung sendiri, tapi dia yg tak tidur malam fikirkan masalah kamu, tahu² dia yg bagi jalan utk kamu selesaikan masalah kamu. Mak tu,  Walau dia kata kamu jahat, degil, sampai dia penat bagi nasihat, tapi dlm setiap solatnya ada doa utk kamu. Mak tu, Walau kamu dah ada keluarga sendiri, tapi dia masih risaukan kesihatan kamu. Mak tu, Walau kamu dah besar panjang & tinggal jauh darinya, tapi dia masih gembira jika dpt masakkan & sendukkan nasi ke pinggan anak²nya. Mak tu, Walau katanya dia dah tua nak rehat taknak masak dah, tapi dialah paling sibuk memasak bila tahu anaknya nak balik makan.  Mak tu, Walau nampak dia letih, tapi hatinya paling gembira bila lihat anaknya makan masakannya dgn penuh selera. M

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me