'Saya ingatkan dia nak pujuk saya' - Isteri tak sangka, suaminya (koperal) & anak bongsunya ditemui mati dalam kereta Wira Skip to main content

'Saya ingatkan dia nak pujuk saya' - Isteri tak sangka, suaminya (koperal) & anak bongsunya ditemui mati dalam kereta Wira

Khamis, 25 Mac 2021, mayat seorang anggota polis berpangkat Koperal ditemui bersama dengan mayat anak lelakinya di dalam kereta Proton Wira di Taman Sentosa. 

Koperal J Rajkumar, 35, dipercayai telah menembak anaknya, R Jevesh Kumar, 7, sebelum menembak dirinya sendiri, berdasarkan kesan tembakan di bahagian kepala. Polis percaya anggota terbabit mengalami masalah keluarga. 

Isterinya, S Jayathri, 38, tidak menyangka, pesanan WhatsApp yang diterima daripada suaminya itu yang mengajak untuk berjumpa, akhirnya bertukar menjadi hari yang tidak dapat dilupakan di mana suami dan anaknya itu telah mati. 

S Jayathri memaklumkan, J Rajkumar ada menghantar pesanan kepadannya untuk mengajak berjumpa tetapi setelah sejam menunggu, dia menerima panggilan telefon yang memaklumkan berita yang tidak dijangkakan itu. Dia sangat terkejut dan tidak menyangka kejadian buruk itu menimpa keluarganya. 

Berkata kepada media, S Jayathri mengakui hubungannya dengan suami sebelum ini memang timbul perselisihan faham menyebabkan dia tinggal di rumah ibunya di Taman Bidara. 

"Kali terakhir saya berjumpa suami seminggu lalu kerana ada berlaku salah faham. Jadi, saya tinggal di rumah mak. Namun semalam (hari kejadian), dia beritahu mahu jumpa, saya ingat dia mahu pujuk saya. 

"Tetapi sebelum itu dia maklumkan mahu menyelesaikan kerja terlebih dahulu dan kemudian baru jumpa saya. Dia meminta anak sulung tinggal di rumah untuk menjaga nenek dan hanya membawa anak bongsu kami kononnya mahu membeli makanan. 

"Sejam kemudian saya mendapat berita kematian mereka berdua," katanya memetik laporan dari Sinar Harian. 

Bagi S Jayathri, kejadian itu benar-benar menghancurkan hatinya, lebih-lebih lagi anak yang dijaganya selama tujuh tahun dan sering dipanggil dengan nama manja, Thamby, mati begitu sahaja. 

"Jiran saya semuanya Melayu, Jevesh sangat baik dan mesra dengan semua orang. Saya tidak tahu bagaimana nak menerima semua ini. Susah senang kami hadapi bersama, kami tak pernah terpisah lama. Kalau merajuk pun, nanti dua tiga hari berbaik semula. 

"Tetapi kali ini, memang jadi serius. Tak sangka begini pengakhirannya hubungan kami sekeluarga," katanya. 

Sumber: Sinar Harian

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Sayangilah mak sementara dia masih ada. Kerana doanya tiada hijab. Hilanglah satu rahmat bila Mak kembali kepada Pencipta-Nya.

Mak tu, Walau mulutnya marah, tapi hatinya tidak. Mak tu, Walau dia kata lantaklah kamu, tapi otaknya masih fikirkan hal kamu. Mak tu, Walau dia kata taknak makan sudah, tapi sedar² lauk kegemaran kamu ada kat atas meja. Mak tu, Walau dia kata kamu buat salah kamu tanggung sendiri, tapi dia yg tak tidur malam fikirkan masalah kamu, tahu² dia yg bagi jalan utk kamu selesaikan masalah kamu. Mak tu,  Walau dia kata kamu jahat, degil, sampai dia penat bagi nasihat, tapi dlm setiap solatnya ada doa utk kamu. Mak tu, Walau kamu dah ada keluarga sendiri, tapi dia masih risaukan kesihatan kamu. Mak tu, Walau kamu dah besar panjang & tinggal jauh darinya, tapi dia masih gembira jika dpt masakkan & sendukkan nasi ke pinggan anak²nya. Mak tu, Walau katanya dia dah tua nak rehat taknak masak dah, tapi dialah paling sibuk memasak bila tahu anaknya nak balik makan.  Mak tu, Walau nampak dia letih, tapi hatinya paling gembira bila lihat anaknya makan masakannya dgn penuh selera. M

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me