[VIDEO] Ajak BFF Datang Parti Birthday, Gadis Menangis Seorang Pun Tak Muncul Skip to main content

[VIDEO] Ajak BFF Datang Parti Birthday, Gadis Menangis Seorang Pun Tak Muncul

Biasanya, sambutan birthday yang ke 17 adalah tahun paling istimewa kerana merupakan angka terakhir sebelum memasuki ‘dunia dewasa’. Ketika ini, perempuan biasanya gemar menganjurkan parti sambil mengajak ramai BFF untuk datang. Apa yang diharapkan cumalah sambutan yang berjalan lancar dari awal sehinggalah sesi memotong kek. Namun lain kisahnya dengan nasib gadis muda ini.

Buat persiapan parti namun menangis tiada kawan muncul 

Sudah membuat pelbagai persiapan termasuklah dekorasi beserta banyak makanan untuk tetamu, dia menangis kerana orang terpenting iaitu kawan-kawannya yang diundang langsung tidak muncul. Walhal jelasnya, jemputan sudah dibuat lebih awal malah mereka semua bersetuju dan katanya akan hadir ke anjuran parti tersebut.

@whahaapasiii

♬ original sound - Nabila - Nabilazaharalazina

Sampai risau makanan tak cukup ingatkan ramai datang…Nasib family ada 

Dalam 2 lagi video, gadis berusia 17 tahun ini mendedahkan mempunyai salah faham dengan beberapa orang kawan lain lalu menjauhkan diri untuk berfikir lebih tenang. Setelah itu, dia memutuskan untuk membuat acara di kampung dan hanya mengundang teman-teman lama. Namun kesedihan semakin menimpa apabila kemeriahan yang diharapkan langsung tidak menjadi.

@whahaapasiii

Balas @piscestears_ ntar kita lanjut curhat online nya ya manteman

♬ original sound - Nabilazaharalazina

@whahaapasiii

Balas @user578544560 makasi semua yg udah dengerin maaf klau agak belit belit karna kali pertama buat vid gni ๐Ÿฅบ

♬ original sound - Nabilazaharalazina

Kawan rapat makin menjauh…Wish selamat hari jadi pun tidak 

Lebih terkilan lagi, ibu bapanya juga bersungguh-sungguh bantu menyiapkan parti itu sehabis baik demi menggembirakan hati anak gadis mereka. Andai benar-benar tidak boleh hadir, Nabila cuma berharap agar rakan-rakannya boleh memberitahu semula. Setidak-tidaknya, dia boleh mengagak portion makanan sekali gus mengelakkan pembaziran.

Sumber: kisahdunia

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 ูˆَุฐَู„َّู„ْู†َุงู‡َุง ู„َู‡ُู…ْ ูَู…ِู†ْู‡َุง ุฑَูƒُูˆุจُู‡ُู…ْ ูˆَู…ِู†ْู‡َุง ูŠَุฃْูƒُู„ُูˆู†َ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Sayangilah mak sementara dia masih ada. Kerana doanya tiada hijab. Hilanglah satu rahmat bila Mak kembali kepada Pencipta-Nya.

Mak tu, Walau mulutnya marah, tapi hatinya tidak. Mak tu, Walau dia kata lantaklah kamu, tapi otaknya masih fikirkan hal kamu. Mak tu, Walau dia kata taknak makan sudah, tapi sedar² lauk kegemaran kamu ada kat atas meja. Mak tu, Walau dia kata kamu buat salah kamu tanggung sendiri, tapi dia yg tak tidur malam fikirkan masalah kamu, tahu² dia yg bagi jalan utk kamu selesaikan masalah kamu. Mak tu,  Walau dia kata kamu jahat, degil, sampai dia penat bagi nasihat, tapi dlm setiap solatnya ada doa utk kamu. Mak tu, Walau kamu dah ada keluarga sendiri, tapi dia masih risaukan kesihatan kamu. Mak tu, Walau kamu dah besar panjang & tinggal jauh darinya, tapi dia masih gembira jika dpt masakkan & sendukkan nasi ke pinggan anak²nya. Mak tu, Walau katanya dia dah tua nak rehat taknak masak dah, tapi dialah paling sibuk memasak bila tahu anaknya nak balik makan.  Mak tu, Walau nampak dia letih, tapi hatinya paling gembira bila lihat anaknya makan masakannya dgn penuh selera. M

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me