[VIDEO] Ayah Excited Balut Hadiah Jam 1 Pagi, Anak Menangis Bila Buka Isinya Skip to main content

[VIDEO] Ayah Excited Balut Hadiah Jam 1 Pagi, Anak Menangis Bila Buka Isinya

Kasih ibu membawa ke syurga, kasih ayah sepanjang masa. Selagi masih hidup, mereka sedaya upaya akan melakukan apa sahaja agar anak-anak sentiasa bahagia terutamanya jika masih di bawah tanggungan.

Usaha ayah nak gembirakan anak jadi viral…Pernah bergurau minta hadiah siap berbalut

Begitulah besarnya rasa kasih seorang ayah sehingga usahanya untuk menggembirakan anak, Arifah Rahim mendapat perhatian ramai di TikTok. Gadis berkenaan sebelum ini pernah meminta supaya hadiah hari jadinya dibalut kononnya dengan alasan lebih misteri.

@repmel00

20/3; Sorry for the muka bangun tido and this is part 1 🥰 #fyp #family #birthday #emotional #sad

♬ original sound - 🖇 𝙖𝙞𝙧𝙚𝙚𝙣 ʚĭɞ ༉‧₊˚ - エリン 𐐪𐑂

Ayah gigih tunai permintaan balut hadiah jam 1 pagi…Menangis bila tengok kejutan berupa gelang emas 

Siapa sangka si ayah betul-betul menunaikan permintaan anaknya sehingga sanggup membalut kesemua hadiah tersebut pada jam 1 pagi. Dalam pada itu, Arifah yang awalnya begitu teruja tidak semena-mena menangis selepas sangat terkejut apabila melihat isinya adalah seutas gelang emas. Jelasnya, dia sama sekali tidak menyangka kerana faham si ayah perlu bekerja keras menyara mereka sekeluarga.

@repmel00

Reply to @aireenysa ni part 2 gais jangan expect anything tau just nak share je🥺#fyp #family #birthday #sad

♬ original sound - arifahrahim

Dah terikut sebak, tapi sempat dia buat lawak…Teringin nak rangkul ayah macam tu 

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen turut sama tersentuh melihat aksi antara ayah dan anak berkenaan. Selain tumpang gembira dengan kebahagiaan mereka, ramai juga meluahkan rasa rindu terhadap orang tua masing-masing.



Sumber: Kisahdunia

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَØ°َلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَØ£ْكُلُونَ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Sayangilah mak sementara dia masih ada. Kerana doanya tiada hijab. Hilanglah satu rahmat bila Mak kembali kepada Pencipta-Nya.

Mak tu, Walau mulutnya marah, tapi hatinya tidak. Mak tu, Walau dia kata lantaklah kamu, tapi otaknya masih fikirkan hal kamu. Mak tu, Walau dia kata taknak makan sudah, tapi sedar² lauk kegemaran kamu ada kat atas meja. Mak tu, Walau dia kata kamu buat salah kamu tanggung sendiri, tapi dia yg tak tidur malam fikirkan masalah kamu, tahu² dia yg bagi jalan utk kamu selesaikan masalah kamu. Mak tu,  Walau dia kata kamu jahat, degil, sampai dia penat bagi nasihat, tapi dlm setiap solatnya ada doa utk kamu. Mak tu, Walau kamu dah ada keluarga sendiri, tapi dia masih risaukan kesihatan kamu. Mak tu, Walau kamu dah besar panjang & tinggal jauh darinya, tapi dia masih gembira jika dpt masakkan & sendukkan nasi ke pinggan anak²nya. Mak tu, Walau katanya dia dah tua nak rehat taknak masak dah, tapi dialah paling sibuk memasak bila tahu anaknya nak balik makan.  Mak tu, Walau nampak dia letih, tapi hatinya paling gembira bila lihat anaknya makan masakannya dgn penuh selera. M

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me