Bini Geram Ex-Girlfriend Suami Belum Move On, Bakal Beranak Pun ‘Kantoi’ Stalk Skip to main content

Bini Geram Ex-Girlfriend Suami Belum Move On, Bakal Beranak Pun ‘Kantoi’ Stalk

Apabila sesebuah hubungan berakhir dengan perpisahan, tentunya masing-masing akan bawa haluan sendiri dan pastinya tidak berhubung antara satu sama lain lagi. Namun tak dinafikan ada segelintir yang kembali mencari bekas pasangan, meskipun hanya dalam media sosial saja semata-mata ingin stalk atau mengetahui perkembangan mereka.

‘Kantoi’ ex-girlfriend masih stalk suami…Dah nak bersalin pun, move on please 

Begitulah situasi yang dihadapi oleh seorang bakal ibu yang dikenali sebagai Putri Shanis ini. Walaupun sudah bahagia serta bakal melahirkan cahaya mata tidak lama lagi, dia akui annoying apabila bekas teman wanita suaminya seolah-olah belum move on selepas ‘kantoi’ masih stalk mereka lagi. Menerusi perkongsian di TikTok, wanita ini siap berikan ‘sindiran padu’ terhadap individu terbabit.

@putrishanis

Siapa hadapi macam ni jgk?

♬ Cuba Try Test - 卂ㄥ千丨乇 乙ㄩ爪丨

Kahwin 2 bulan dah disahkan hamil…Penghuni rahim yang pertama 

Terdahulu, Putri Shanis akui rasa sangat bertuah dapat bersama dengan suami yang cukup memahaminya. Rezeki rumah tangga yang dibina malah bertambah indah apabila dia disahkan hamil cahaya mata sulung hanya selepas 2 bulan bernikah.

@putrishanis

you are the best decision i've ever made❤️

♬ original sound - LEY

@putrishanis

##pregnancyjourney ❤️🥰

♬ original sound - Dalia - dalia

Biasalah tu, ex perangai macam ni…mungkin dia menyesal sebab tersilap buat keputusan dalam hidup 

Rata-rata netizen memuji kecantikannya walaupun sudah bergelar mak buyung dan sarat mengandung. Dalam pada itu, ramai yang turut mendedahkan bahawa bekas pasangan memang ‘kuat stalk‘ sambil kongsi pengalaman hidup masing-masing.


Sumber: kisahdunia

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Sayangilah mak sementara dia masih ada. Kerana doanya tiada hijab. Hilanglah satu rahmat bila Mak kembali kepada Pencipta-Nya.

Mak tu, Walau mulutnya marah, tapi hatinya tidak. Mak tu, Walau dia kata lantaklah kamu, tapi otaknya masih fikirkan hal kamu. Mak tu, Walau dia kata taknak makan sudah, tapi sedar² lauk kegemaran kamu ada kat atas meja. Mak tu, Walau dia kata kamu buat salah kamu tanggung sendiri, tapi dia yg tak tidur malam fikirkan masalah kamu, tahu² dia yg bagi jalan utk kamu selesaikan masalah kamu. Mak tu,  Walau dia kata kamu jahat, degil, sampai dia penat bagi nasihat, tapi dlm setiap solatnya ada doa utk kamu. Mak tu, Walau kamu dah ada keluarga sendiri, tapi dia masih risaukan kesihatan kamu. Mak tu, Walau kamu dah besar panjang & tinggal jauh darinya, tapi dia masih gembira jika dpt masakkan & sendukkan nasi ke pinggan anak²nya. Mak tu, Walau katanya dia dah tua nak rehat taknak masak dah, tapi dialah paling sibuk memasak bila tahu anaknya nak balik makan.  Mak tu, Walau nampak dia letih, tapi hatinya paling gembira bila lihat anaknya makan masakannya dgn penuh selera. M

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me