“Bini Tua Lepas Tangan”-Isteri Muda Mengeluh Kena Jaga Suami Terlantar Strok Skip to main content

“Bini Tua Lepas Tangan”-Isteri Muda Mengeluh Kena Jaga Suami Terlantar Strok

Berkemampuan dari segi harta kekayaan selalunya menjadi asbab mengapa segelintir wanita sanggup hidup bermadu meskipun terpaksa menjadi isteri kedua. Namun begitu, kadangkala semuanya cumalah indah khabar daripada rupa. Tidak perlu menunggu bertahun-tahun lamanya, malahan perkahwinan poligami yang baru didirikan juga boleh berdepan dugaan berat jika Allah sudah berkehendak.

Suami hanya boleh buka mulut je…Tangan kaki tak boleh gerak 

Baru-baru ini tular sebuah perkongsian luahan hati oleh wanita berusia 28 tahun dipercayai berstatus isteri muda. Mengahwini lelaki berumur 55 tahun, siapa sangka suaminya itu ditakdirkan mengalami masalah strok dan tidak mampu lagi menguruskan diri sendiri. Mahu atau tak, selepas ini dia terpaksa akur menjaga namun katanya terasa agak terkilan kerana bini tua seolah-olah lepas tangan


3 bulan lepas hidup saya senang je takde semua ni…Serius rasa kena tipu 

Dengan nada mengeluh, dia kesal kerana hidupnya pada 3 bulan lalu dikatakan cukup bahagia. Rupanya sebelum berkahwin, lelaki berkenaan ibarat menjanjikan bulan dan bintang malaha tidak mengakui mempunyai banyak masalah kesihatan.


Ada ramai suami bergaya ke hulu ke hilir bawa kereta isteri 

Dalam masa sama, pendapat individu ini juga tular selepas dia memberikan pesanan kepada wanita yang memilih suami orang sebagai jodoh mereka kononnya sebagai jalan pintas mencari kebahagiaan. Kekayaan yang dipamerkan oleh si lelaki belum tentu semua itu miliknya sendiri.


Sumber: kisahdunia

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me

[VIDEO] Detik-Detik Akhir Rakaman Kembar 4 Dilahirkan, Wanita Ini Kongsi Momen Kehamilan

Kelahiran anak kembar cukup istimewa di hati ibunya. Perjalanan kehamilan tentu tidak seperti kehamilan biasa. Ibu ini kongsikan pengalamannya melalui kehamilan kembar selama 35 minggu. Ibu kepada bayi kembar empat yang tular baru-baru ini, Puan sha.rissa telah berkongsi perjalanan kehamilan beliau. Kebanyakan netizen kagum dengan ibu ini, cukup kuat menempuhi kehamilan berganda sehingga selamat melahirkan pada usia kehamilan 35 minggu. KETIKA KANDUNGAN BERUSIA 7 & 11 MINGGU Ibu hebat ini mulanya merahsiakan kandungannya ialah kandungan kembar sehinggalah terpaksa menceritakan kepada ketua kerana perlu mengambil cuti. sha.rissa “Ultrasound images at 7 & 11 weeks. I kept it a secret from my friends and colleagues about the quads until delivery. Tapi terpaksa bagitahu my boss sebab kena apply banyak cuti. So I showed him this scan pictures and he was like ”empat???” Btw, thanks boss for being so understanding.” ANTARA UBAT Dan SUPLEMEN YANG DICADANGKAN OLEH DOKTOR Puan Sha.rissa