Emma Maembong Tengah Syok Bertiktok, Sekali Kena Sepak Punggung Dengan Suami Skip to main content

Emma Maembong Tengah Syok Bertiktok, Sekali Kena Sepak Punggung Dengan Suami

Pelakon yang berasal dari pantai timur Terengganu, Emma Maembong atau nama sebenarnya Fatimah Rohani Binti Ismail. Emma merupakan anak kesembilan daripada sebelas adik-beradik. Adiknya Chacha Maembong dan kakaknya Yaya Maembong juga merupakan pelakon.

Terbaru beliau memuatnaik satu vdeo tiktok bersama suaminya dilaman instagramnya. Vdeo yang dikongsi lebih kurang 3 jam lepas telah meraih lebih 100k tontonan dan pelbagai komen dari netizen.

“Selamber Sepak Punggung Wife”

Emma Maembong telah mendirikan rumahtangga bersama seorang juruterbang Muhammad Shazli Azhar pada 20 Februari 2020, dan mereka telah dikurniakan seorang cahaya mata lelaki pada 08 November 2020.

Kecoh suami Emma cium Chacha Maembong, tak tahu hukum halal haram

Terdahulu AKSI pelakon Chacha Maembong dicium oleh kakaknya, Emma Maembong dan abang ipar, Shazli Azhar semasa bergambar di atas pelamin mengundang rasa kurang senang segelintir ntizen.

Menerusi Facebook Makcik Bawang Channel, rata-rata netizen menegur tndakan dan kelakuan tersebut kerana dianggap tidak menjaga batas pergaulan antara ipar duai, bukan mahram.

“Beratlah tak tahu dosa pahala yang mana haram. Bab faraid pun belum khatam!

Sebelum itu, dua keping foto yang dirakam oleh Project2pi itu tersebar di laman Facebook dipercayai dikongsi oleh akaun kelab peminat Emma iaitu Emanizers.

Bagaimanapun, hasil carian mendapati foto tersebut telah dipadam oleh pengendali akuan berkenaan.

Pada Khamis lalu, Emma selamat bergelar isteri kepada juruterbang, Muhammad Shazli Azhar, 32, di Bukit Damansara, Kuala Lumpur.

Sama cantik sama padan… Emma dan Shazli berkahwin pada Khamis lalu.

Majlis pernikahan diadakan secara tertutup dan hanya dihadiri oleh keluarga dan teman rapat.

Emma memberitahu dia mula mengenali Shazli ketika menghadiri sambutan ulang tahun Uqasha Senrose pada tahun 2017.

Pelakon filem Kimchi Untuk Awak ini juga terbuka hati menerima Shazli sebagai suami kerana sikap lelaki itu yang mementingkan keluarga dan agama.

Biodata

1. Pemilik nama penuh Fatimah Rohani binti Ismail. Dikenali sebagai Emma Maembong. Nama panggilannya Timah dan Emma.

2. Lahir pada 27 Mac 1992 di Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia. Kini berusia 29 tahun (2021).

3. Kediamannya terletak di Kuala Lumpur.

4. Berketinggian 1.55 meter.

5. Anak kepada pasangan Ismail Embong (bapa) dan Yatimah Zainab (ibu). Bapanya berbangsa Melayu, manakala ibunya berketurunan Scotland. Bagaimanapun pasangan ini sudahpun bercerai. Emma kini berada di bawah jagaan bapanya.

Sumber 

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Sayangilah mak sementara dia masih ada. Kerana doanya tiada hijab. Hilanglah satu rahmat bila Mak kembali kepada Pencipta-Nya.

Mak tu, Walau mulutnya marah, tapi hatinya tidak. Mak tu, Walau dia kata lantaklah kamu, tapi otaknya masih fikirkan hal kamu. Mak tu, Walau dia kata taknak makan sudah, tapi sedar² lauk kegemaran kamu ada kat atas meja. Mak tu, Walau dia kata kamu buat salah kamu tanggung sendiri, tapi dia yg tak tidur malam fikirkan masalah kamu, tahu² dia yg bagi jalan utk kamu selesaikan masalah kamu. Mak tu,  Walau dia kata kamu jahat, degil, sampai dia penat bagi nasihat, tapi dlm setiap solatnya ada doa utk kamu. Mak tu, Walau kamu dah ada keluarga sendiri, tapi dia masih risaukan kesihatan kamu. Mak tu, Walau kamu dah besar panjang & tinggal jauh darinya, tapi dia masih gembira jika dpt masakkan & sendukkan nasi ke pinggan anak²nya. Mak tu, Walau katanya dia dah tua nak rehat taknak masak dah, tapi dialah paling sibuk memasak bila tahu anaknya nak balik makan.  Mak tu, Walau nampak dia letih, tapi hatinya paling gembira bila lihat anaknya makan masakannya dgn penuh selera. M

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me