Mula2 je ‘sweet’, netizen meluat tengok wanita genit asyik didukung suami Skip to main content

Mula2 je ‘sweet’, netizen meluat tengok wanita genit asyik didukung suami

Sebelum ini, kisah seorang wanita Syakila Norazma Amira Zuharsema yang mempunyai ketinggian 118 sentimeter menjadi tumpuan warganet di media sosial.

Mana tidaknya, si suami Muhammad Azri Zaidi dipuji ikhlas apabila sudi menerima kekurangan diri wanita berusia 27 tahun itu walaupun memiliki perbezaan ketinggian yang ketara antara satu sama lain.

@buyahhh

terima kasih kerana terima kekurangan diri ini. kenal 10/5/2020 , tunang 3/2/2021 nikah 18/3/2021. walaupun beribu dugaan , tp allah permudahkan ๐Ÿ˜Œ

♬ bunyi asal - Yaya Mekcekk

Bagaimanapun, netizen menyifatkan pasangan itu sudah mula ‘over’ dan ‘merepek’ melalui beberapa perkongsian video di platform TikTok milik wanita berkenaan @buyahhh.

Jika dilihat menerusi koleksi video yang dimuat naik, pasti terdapat babak Syakila atau mesra dipanggil Yaya didukung oleh suaminya sehingga mengundang kecaman warganet.

@buyahhh

Post Wedding YayaXAzri ๐Ÿ’‹ repost part 2๐Ÿ˜… #fyp

♬ original sound - Yaya Mekcekk

@buyahhh

Bff yaya waktu susah senang @syimaeima ❤️❤️ #fyp

♬ Ana Uhibbuka Fillah - Aci Cahaya

Bukan itu sahaja, terdapat juga segelintir individu mendakwa pasangan tersebut seolah-olah sengaja mahu menunjuk kemewahan menerusi video yang berlatarbelakangkan rumah banglo dan kereta mewah.

@buyahhh

harta boleh cari tapi abnag sorang ni tiada pengganti๐Ÿ–ค #fyp

♬ Jelek gak papa PAIJO x Konfuz Patata - Mas Paijo

Berikutan itu, rata-rata meluahkan rasa kurang senang terhadap pasangan berkenaan, namun tetap mendoakan agar mereka berdua kekal bahagia dalam menjalani kehidupan rumah tangga.

Macam ‘over’ pulak’.. jangan tunjuk harta

Jadi meluat pulak demi viral

Lama2 orang jemu tengok!

Tak boleh ke layan isteri macam biasa?

Memang kena dukung je ke?

Susah juga macam ni, tapi pilihan di tangan masing-masing. Kalau tak suka, boleh je ‘block’. Kalau teruja dengan kisah ‘sweet’ mereka, teruskan ‘follow’!

Sumber: ohmymedia

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 ูˆَุฐَู„َّู„ْู†َุงู‡َุง ู„َู‡ُู…ْ ูَู…ِู†ْู‡َุง ุฑَูƒُูˆุจُู‡ُู…ْ ูˆَู…ِู†ْู‡َุง ูŠَุฃْูƒُู„ُูˆู†َ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me

[VIDEO] Detik-Detik Akhir Rakaman Kembar 4 Dilahirkan, Wanita Ini Kongsi Momen Kehamilan

Kelahiran anak kembar cukup istimewa di hati ibunya. Perjalanan kehamilan tentu tidak seperti kehamilan biasa. Ibu ini kongsikan pengalamannya melalui kehamilan kembar selama 35 minggu. Ibu kepada bayi kembar empat yang tular baru-baru ini, Puan sha.rissa telah berkongsi perjalanan kehamilan beliau. Kebanyakan netizen kagum dengan ibu ini, cukup kuat menempuhi kehamilan berganda sehingga selamat melahirkan pada usia kehamilan 35 minggu. KETIKA KANDUNGAN BERUSIA 7 & 11 MINGGU Ibu hebat ini mulanya merahsiakan kandungannya ialah kandungan kembar sehinggalah terpaksa menceritakan kepada ketua kerana perlu mengambil cuti. sha.rissa “Ultrasound images at 7 & 11 weeks. I kept it a secret from my friends and colleagues about the quads until delivery. Tapi terpaksa bagitahu my boss sebab kena apply banyak cuti. So I showed him this scan pictures and he was like ”empat???” Btw, thanks boss for being so understanding.” ANTARA UBAT Dan SUPLEMEN YANG DICADANGKAN OLEH DOKTOR Puan Sha.rissa