“Nak badan cantik tak semestinya kena operate!” -Datin Paduka Eina Azman Skip to main content

“Nak badan cantik tak semestinya kena operate!” -Datin Paduka Eina Azman

Nama Datin Paduka Eina Azman sememangnya tidak asing lagi dalam kancah dunia hiburan Tanah Air. Berkahwin dalam usia yang muda dan dikurniakan dua orang anak kembar yang comel pastinya sudah melengkapkan kehidupan pelakon berusia 26 tahun ini.

Body hot mama muda

Dia juga tidak lokek berkongsi aktiviti hariannya di media sosial terutamanya di Instagram tidak kisah sama ada di set pengambaran drama ataupun bersama keluarga.

Dalam perkongsiannya yang terbaru, dia telah memuat naik beberapa video menunjukkan lekuk bentuk badannya yang pasti membuatkan para wanita iri!

Jangan berangan je, usahakanlah

Dalam kapsyen yang disertakan dengan tiga video memperagakan bentuk badannya yang langsing, Eina Azman menulis bahawa jangan hanya berangan mahu kurus seperti itu, tapi perlu berusaha melakukannya.

“Don’t wish for it. Work for it. Yes I’m a mother of twins,” –tulisnya.

Ni baru betul wanita tulen!

Diruangan komen muat naik  video kejayaannya mengekalkan bentuk badan menarik walaupun bergelar ibu dua anak, Eina Azman memaklumkan bahawa setiap wanita boleh mendapatkan bentuk tubuh yang cantik tanpa perlu melakukan pembedahan.

Ada juga yang menyamakan kelangsingan pelakon wanita itu seperti bentuk badan usahawan kontroversi, Nursajat namun dinafikan oleh Eina kerana dia adalah wanita tulen.

Macam Sajat pulak tengok

Alaa jeles tengok pinggang dia ramping

Goals sangat!

Segan nak like kali ni

Walau bagaimanapun, ada juga warganet yang segan untuk menekan butang likes di perkongsian terbaru Datin Paduka Eina Azman kerana disifatkan agak menjolok mata dan kurang sesuai untuk diperlihatkan umum.

Sumber: ohmymedia

Comments

Popular Article

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me

[VIDEO] Detik-Detik Akhir Rakaman Kembar 4 Dilahirkan, Wanita Ini Kongsi Momen Kehamilan

Kelahiran anak kembar cukup istimewa di hati ibunya. Perjalanan kehamilan tentu tidak seperti kehamilan biasa. Ibu ini kongsikan pengalamannya melalui kehamilan kembar selama 35 minggu. Ibu kepada bayi kembar empat yang tular baru-baru ini, Puan sha.rissa telah berkongsi perjalanan kehamilan beliau. Kebanyakan netizen kagum dengan ibu ini, cukup kuat menempuhi kehamilan berganda sehingga selamat melahirkan pada usia kehamilan 35 minggu. KETIKA KANDUNGAN BERUSIA 7 & 11 MINGGU Ibu hebat ini mulanya merahsiakan kandungannya ialah kandungan kembar sehinggalah terpaksa menceritakan kepada ketua kerana perlu mengambil cuti. sha.rissa “Ultrasound images at 7 & 11 weeks. I kept it a secret from my friends and colleagues about the quads until delivery. Tapi terpaksa bagitahu my boss sebab kena apply banyak cuti. So I showed him this scan pictures and he was like ”empat???” Btw, thanks boss for being so understanding.” ANTARA UBAT Dan SUPLEMEN YANG DICADANGKAN OLEH DOKTOR Puan Sha.rissa

Video - Bukan malu hidup susah! Bapa ‘lari’ ketika anak rakam sedang makan nasi kosong beri penjelasan - “Hari tu saya cuma ada RM5”

SEORANG bapa dilihat menjamah nasi putih hanya dengan kicap, itu pun baki selepas anaknya makan tengah hari! Kisah ini tular di laman Facebook apabila anak kepada lelaki berkenaan, Nik Aswan yang baru berusia 10 tahun memuat naik video bapanya di akaun TikTok miliknya. Bapanya, Ngah Misnum, 36, bagaimanapun segera memadam video tersebut sebaik sahaja mendapat tahu ia tular dalam masa beberapa jam. “Sejujurnya saya tak sangka langsung dia akan muat naik video tu sebab masa saya sedar dia tengah rakam, saya terus bangun dari tempat duduk. “Tahu-tahu tular sampai dekat Facebook, memang terkejut sangat. Saya terus ambil telefon dia dan padam video tu,” katanya kepada mStar, mengimbas kembali video yang memaparkan ‘adegan’ dirinya makan nasi tanpa lauk. Kehidupan dua beranak yang tidak meminta simpati orang ramai. Bagi mereka yang sempat menonton video tersebut, rata-rata mengakui sebak melihat kehidupan dua beranak itu yang serba sederhana tetapi bahagia. Ngah, yang berasal dari Kuala Neru