Pengantin tular dianiya mak andam, MUA Bellaz tampil nak ‘sponsor’ mekap semula Skip to main content

Pengantin tular dianiya mak andam, MUA Bellaz tampil nak ‘sponsor’ mekap semula

Sejak pagi tadi, tular di media sosial apabila seorang wanita meluahkan rasa kesal terhadap mak andam perkahwinannya kerana memberikan servis yang sangat mengecewakan.
Lebih menyakitkan hati, pihak butik perkahwinan tersebut langsung tidak dapat menerima teguran dan mengabaikan mesej yang dihantar.

Bismillah, Assalamualaikum .dah lama pendam tunggu permintaan maaf dari dia selama 24jam tp yg dapat hanya bluetick...

Posted by Yana Nazaruddin on Sunday, April 4, 2021
Nak sponsor mekap
Perkongsian tersebut tular di media sosial sehingga seorang jurumekap profesional atau MUA yang popular di media sosial dikenali sebagai MUA Bellaz tampil mahu membantu dengan memekapkan semula wanita tersebut.
Menurut perkongsian Bellaz atau nama sebenarnya Nabilah Zulyadaini, dia mahu menaja mekap serta pakaian pengantin yang lebih cantik untuk mengembalikan keceriaan pengantin baru itu selepas dianiya dan mengalami kerugian akibat mak andam.

Bellaz xleh komen dekat wall dia ...boleh sapa3 tlong adik ni stay mna .. bellaz nk sponser makeup dia dgn pakai baju wedding yg cntik2 balik ..bg diaa happy ❤️❤️❤️ bellaz dah Msg dia mybe dia xprsan ...

Posted by Nabilah Zulyadaini on Sunday, April 4, 2021
Akan bertemu MUA Bellaz lepas PKPB
Pelawaan daripada Bellaz disambut dengan hati terbuka oleh wanita itu yang menggunakan nama akaun Facebook Yana Nazaruddin.
Dia mengucapkan terima kasih dan menjelaskan akan menemui Bellaz sekiranya Perintah Kawalan Pergerakkan (PKP) dilonggarkan dan aktiviti merentas negeri dibenarkan semula

Bismillah Assalamualaikum.terima kasih yang mendoakan dan terima kasih jugak kepada Mua2 yg sudi sponser makeup....

Posted by Yana Nazaruddin on Sunday, April 4, 2021
Jelaskan sebab terkilan dengan mak andam
Selain daripada itu, Yana turut menyertakan bukti tentang luahannya berkenaan butik pengantin yang ditularkan sebelum ini.
Dia juga menceritakan kembali kejadian yang membuatkan dia sekeluarga berasa terkilan dengan layanan pihak butik dan perkhidmatan yang disediakan sehingga merosakkan hari bahagiannya tempoh hari.
Selain daripada itu, Yana Nazaruddin juga turut berterima kasih kepada semua warganet yang prihatin terhadapnya serta para jurumekap profesional yang sudi menawarkan pakej mekap semula kepadanya bagi memastikan dia memperoleh mood pengantin baru yang telah ‘dirosakkan’ oleh pihak butik pengantin yang dibayarnya sebelum ini.

“…terima kasih jugak kepada Mua2 yg sudi sponser makeup.” -tulisnya
Sumber: ohmymedia

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Sayangilah mak sementara dia masih ada. Kerana doanya tiada hijab. Hilanglah satu rahmat bila Mak kembali kepada Pencipta-Nya.

Mak tu, Walau mulutnya marah, tapi hatinya tidak. Mak tu, Walau dia kata lantaklah kamu, tapi otaknya masih fikirkan hal kamu. Mak tu, Walau dia kata taknak makan sudah, tapi sedar² lauk kegemaran kamu ada kat atas meja. Mak tu, Walau dia kata kamu buat salah kamu tanggung sendiri, tapi dia yg tak tidur malam fikirkan masalah kamu, tahu² dia yg bagi jalan utk kamu selesaikan masalah kamu. Mak tu,  Walau dia kata kamu jahat, degil, sampai dia penat bagi nasihat, tapi dlm setiap solatnya ada doa utk kamu. Mak tu, Walau kamu dah ada keluarga sendiri, tapi dia masih risaukan kesihatan kamu. Mak tu, Walau kamu dah besar panjang & tinggal jauh darinya, tapi dia masih gembira jika dpt masakkan & sendukkan nasi ke pinggan anak²nya. Mak tu, Walau katanya dia dah tua nak rehat taknak masak dah, tapi dialah paling sibuk memasak bila tahu anaknya nak balik makan.  Mak tu, Walau nampak dia letih, tapi hatinya paling gembira bila lihat anaknya makan masakannya dgn penuh selera. M

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me