Selit duit pun tak ‘jalan’, suami kantoi ‘curang’ gigih pujuk isteri dalam bilik Skip to main content

Selit duit pun tak ‘jalan’, suami kantoi ‘curang’ gigih pujuk isteri dalam bilik

Dalam menjalani kehidupan rumah tangga, sudah menjadi tanggungjawab suami untuk memujuk sekiranya isteri yang merajuk. Kalau bukan pasangan sendiri, siapa lagi?

Itu tindakan dilakukan seorang lelaki ini yang terkantoi ‘curang’ apabila mesej yang sepatutnya dihantar kepada ‘skandal’, diterima oleh si isteri sehingga wanita berkenaan merajuk.

Menerusi platform TikTok, @eskriemkonetto memuat naik sebuah video memaparkan pelbagai aksinya yang sedaya upaya cuba untuk memujuk isteri yang terperap di dalam bilik tanpa sebarang kata.

“Sesi memujuk bila dah kantoi curang..”

@eskriemkonetto

#tiktoker #scandel #viral2021viralvideo๐Ÿ”ฅ๐Ÿ˜˜๐Ÿ”ฅ #fypใ‚ท #viral2021 part2 memujuk bila dah kantoi curang

♬ Mi favorite song - ๐Ÿฆ‹๐Ÿฉ๐”ป๐•ฆ๐•Ÿ๐•œ๐•š๐•Ÿ๐•ค๐Ÿฉ๐Ÿฆ‹

Rakaman video berdurasi 11 saat itu memaparkan lelaki tersebut mencuba pelbagai cara demi di luar pintu bilik demi mengambil hati orang tersayang sekali gus boleh berbincang bagi menyelesaikan masalah.

Antara tindakan @eskriemkonetto ialah menyelitkan sejumlah wang di bawah pintu, tetapi mendapat respon yang kurang menyenangkan daripada si isteri.

Selain meraih hampir 888,000 tontonan, video tersebut juga menerima 50,000 tanda suka serta ratusan komen netizen mengenai tindakan lelaki berkenaan.

Walaupun sekadar ‘content’ semata-mata, netizen memberi pendapat bahawa isu kecurangan bukan bahan ‘mainan’ sebaliknya turut menasihati lelaki itu soal perkahwinan.

Bab2 curang ni susah sikit

Dia ingat duit adalah segala-galanya?

Jangan curang, hargai apa yang ada sekarang…

Kalau betul-betul berlaku terhadap para isteri, rasanya bukan tahap merajuk dah! Terus ‘berlari’ cari tempat untuk mengadu, tak sanggup hati dipermainkan sebegini.

Sumber: ohmymedia

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 ูˆَุฐَู„َّู„ْู†َุงู‡َุง ู„َู‡ُู…ْ ูَู…ِู†ْู‡َุง ุฑَูƒُูˆุจُู‡ُู…ْ ูˆَู…ِู†ْู‡َุง ูŠَุฃْูƒُู„ُูˆู†َ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me

[VIDEO] Detik-Detik Akhir Rakaman Kembar 4 Dilahirkan, Wanita Ini Kongsi Momen Kehamilan

Kelahiran anak kembar cukup istimewa di hati ibunya. Perjalanan kehamilan tentu tidak seperti kehamilan biasa. Ibu ini kongsikan pengalamannya melalui kehamilan kembar selama 35 minggu. Ibu kepada bayi kembar empat yang tular baru-baru ini, Puan sha.rissa telah berkongsi perjalanan kehamilan beliau. Kebanyakan netizen kagum dengan ibu ini, cukup kuat menempuhi kehamilan berganda sehingga selamat melahirkan pada usia kehamilan 35 minggu. KETIKA KANDUNGAN BERUSIA 7 & 11 MINGGU Ibu hebat ini mulanya merahsiakan kandungannya ialah kandungan kembar sehinggalah terpaksa menceritakan kepada ketua kerana perlu mengambil cuti. sha.rissa “Ultrasound images at 7 & 11 weeks. I kept it a secret from my friends and colleagues about the quads until delivery. Tapi terpaksa bagitahu my boss sebab kena apply banyak cuti. So I showed him this scan pictures and he was like ”empat???” Btw, thanks boss for being so understanding.” ANTARA UBAT Dan SUPLEMEN YANG DICADANGKAN OLEH DOKTOR Puan Sha.rissa