'Tolong abang jangan potong, kaki/tangan saya boleh potong' - Rayu mangsa sebelum kemaluannya dipotong & dicampak entah ke mana Skip to main content

'Tolong abang jangan potong, kaki/tangan saya boleh potong' - Rayu mangsa sebelum kemaluannya dipotong & dicampak entah ke mana

Seorang lelaki warga asing hilang kemaluan akibat dipotong sekumpulan lelaki dalam kejadian yang berlaku di Klang, Selangor. 

Menurut saksi yang juga rakan kepada mangsa, Rizwan Ahmad (warga Pakistan) berkata, mereka telah membuat laporan polis pada hari yang sama, 6 April 2021. 

Menceritakan semula mengenai kejadian itu, Rizwan menjelaskan, mangsa berusia 32 tahun (pemegang kad UNHCR) itu duduk berseorangan berhampiran Masjid Alam Impian pada malam Ahad dan didatangi empat lelaki yang tidak dikenali. 

Kumpulan itu kemudian mengajukan beberapa soalan seperti adakah dia (mangsa) sudha berkahwin, pasangannya dan sama ada mangsa pernah melakukan hubungan seks ketika di Malaysia. 

Mangsa menjawab dia telah berkahwin dengan pasangannya di Pakistan dan tidak pernah melakukan hubungan seks ketika berada di negara ini.

Salah seornag suspek kemudian menyuruh mangsa membuka baju dan seluar serta disuruh melakukan ketuk ketampil sebanyak 10 kali. 

Selesai berbuat demikian, mangsa memakai kembali seluarnya. Kemudian suspek (India) bertanya mengapa dia memakai semula seluarnya sedangkan dia tidak mengarahkannya memakai seluar. Suspek juga bertanya kenapa kemaluan mangsa tidak menegang.

Suspek yang menganggap kemaluan mangsa tidak boleh menegang lalu menyatakan hasrat untuk memotong kemaluan mangsa. Mangsa merayu agar suspek tidak mengapa-apakannya. 

"Dia (mangsa) cakap jangan potong. Kaki saya boleh potong, tangan boleh potong," kata Rizman. 

Malangnya rayuan mangsa tidak diendahkan dan suspek meneruskan niatnya lalu memotong kemaluan mangsa sebelum dicampak ke tempat lain sebelum melarikan diri. 

Ditanya mengapa mangsa tidak melarikan diri, Rizman berkata rakannya telah ditahan oleh suspek dengan lengannya dicengkam diri dan kanan. 

Mangsa sempat menghubungi salah seorang rakannya untuk meminta bantuan sebelum pengsan akibat menahan kesakitan yang tak tertanggung.. 

Sebelum itu, mangsa terpaksa berusaha mendapatkan semula telefon bimbitnya yang telah dicampak suspek ke kawasan berdekatan.

Berpandukan lokasi yang dikongsikan mangsa, rakannya mengambil masa lebih kurang 30 minit untuk tiba di tempat kejadian. 

Sehingga kini, kemaluan mangsa tidak dapat ditemui walaupun ramai yang tampil membantu mencari termasuk anggota polis. 

Rizman yakin, mangsa adalah seorang yang baik hati dan tidak bermusuhan dengan sesiapa. Mangsa dihantar ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR) Klang dan dipindahkan ke Hospital Kuala Lumpur (HKL). 

Keluarga mangsa belum dimaklumkan mengenai kejadian itu.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor, Fadzil Ahmat mengesahkan menerima laporan berhubung kejadian itu dan pihaknya sedang menjalankan siasatan bagi mengetahui motif sebenar kejadian.

Sumber: thereporter

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Sayangilah mak sementara dia masih ada. Kerana doanya tiada hijab. Hilanglah satu rahmat bila Mak kembali kepada Pencipta-Nya.

Mak tu, Walau mulutnya marah, tapi hatinya tidak. Mak tu, Walau dia kata lantaklah kamu, tapi otaknya masih fikirkan hal kamu. Mak tu, Walau dia kata taknak makan sudah, tapi sedar² lauk kegemaran kamu ada kat atas meja. Mak tu, Walau dia kata kamu buat salah kamu tanggung sendiri, tapi dia yg tak tidur malam fikirkan masalah kamu, tahu² dia yg bagi jalan utk kamu selesaikan masalah kamu. Mak tu,  Walau dia kata kamu jahat, degil, sampai dia penat bagi nasihat, tapi dlm setiap solatnya ada doa utk kamu. Mak tu, Walau kamu dah ada keluarga sendiri, tapi dia masih risaukan kesihatan kamu. Mak tu, Walau kamu dah besar panjang & tinggal jauh darinya, tapi dia masih gembira jika dpt masakkan & sendukkan nasi ke pinggan anak²nya. Mak tu, Walau katanya dia dah tua nak rehat taknak masak dah, tapi dialah paling sibuk memasak bila tahu anaknya nak balik makan.  Mak tu, Walau nampak dia letih, tapi hatinya paling gembira bila lihat anaknya makan masakannya dgn penuh selera. M

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me