(Video) 'Aku hilang sabar dengan kamu ni!' - Remaja dibelasah kerana dipercayai cuba merampas awek rakannya sendiri Skip to main content

(Video) 'Aku hilang sabar dengan kamu ni!' - Remaja dibelasah kerana dipercayai cuba merampas awek rakannya sendiri

Viral lagi di media sosial video seorang lelaki dibelasah sekumpulan individu yang tidak berpuas hati dengannya kerana mangsa didakwa merampas kekasih rakannya sendiri. 

Kejadian itu berlaku di Batu Gajah, Perak dan kesemua suspek termasuk mangsa dipercayai berusia 15 tahun. 

"Kes buli dan pukul budak beramai-ramai. Dengar cerita, pasal perempuan je," kata sumber. 

Jelas sumber lagi, mangsa berkemungkin tidak mengetahui bawah perempuan yang dibawanya ke sana ke sini itu sudah berpunya. 

Hal itu diketahui oleh suspek yang merupakan rakan kepada kekasih perempuan berkenaan lalu bertindak mengepung dan memukul mangsa beramai-ramai. 

Berdasarkan video berdurasi 7 minit 39 saat itu, mangsa dipukul di bahagian kepala, belakang badan, muka, kaki berkali-kali oleh kumpulan berkenaan. 

Suspek: "Aku hilang sabar dengan kamu ni!"

Perempuan: "Dia tak salah lah!" 

Suspek: "Kamu diam! Jangan masuk campur!" 

Suspek: "Dengan member sendiri kamu nak tikam belakang eh? Bodoh betul! Lain kali jangan bawa awek orang. Tau sakit kan? Masalah betul kamu ni. Kamu tak boleh lepak dengan kitorang, pantang ada awek, semua kau nak bawa (jalan). Pan-tart mu." 

Suspek kemudian meminta mangsa turun dari motosikalnya untuk berbincang. Tetapi mangsa enggan berbuat demikian kerana tidak mahu bergaduh dengan mereka. Suspek terpaling garang dalam kumpulan itu bengang dan menegaskan mangsa menimbulkan hal yang membabitkan orang lain. 

Suspek: "Memanglah tak nak gaduh, tapi masalahnya kau melibatkan orang lain!"

Suspek terpaling garang: "Tak, sekarang ni kau pergi ambik parang dan kerat jari dia." 

Dalam video juga menunjukkan ada beberapa suspek tidak berpuasa dan selamba meneguk air botol biarpun tahu rakannya membuat rakaman video. 

Suspek: "Kamu tahu tak Ammar bersusah payah mencari top up untuk kamu. Nak bagi kamu (duit) beli baju. Kamu tak hargai dia"

Suspek: "Nak aku kerat kepala kamu ke?? Lain kali jangan tikam member sendiri. Kamu hisap, kami ajak kamu lepak, kami bagi muka lagi."

Netizen menggesa pihak berkuasa menyiasat dan mengambil tindakan terhadap sekumpulan remaja terbabit yang jelas sekali melakukan kekerasan terhadap mangsa, selain melanggar SOP dan tiada penjarakan fizikal. 

Sumber: Pemantau Malaysia Baru

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me

[VIDEO] Detik-Detik Akhir Rakaman Kembar 4 Dilahirkan, Wanita Ini Kongsi Momen Kehamilan

Kelahiran anak kembar cukup istimewa di hati ibunya. Perjalanan kehamilan tentu tidak seperti kehamilan biasa. Ibu ini kongsikan pengalamannya melalui kehamilan kembar selama 35 minggu. Ibu kepada bayi kembar empat yang tular baru-baru ini, Puan sha.rissa telah berkongsi perjalanan kehamilan beliau. Kebanyakan netizen kagum dengan ibu ini, cukup kuat menempuhi kehamilan berganda sehingga selamat melahirkan pada usia kehamilan 35 minggu. KETIKA KANDUNGAN BERUSIA 7 & 11 MINGGU Ibu hebat ini mulanya merahsiakan kandungannya ialah kandungan kembar sehinggalah terpaksa menceritakan kepada ketua kerana perlu mengambil cuti. sha.rissa “Ultrasound images at 7 & 11 weeks. I kept it a secret from my friends and colleagues about the quads until delivery. Tapi terpaksa bagitahu my boss sebab kena apply banyak cuti. So I showed him this scan pictures and he was like ”empat???” Btw, thanks boss for being so understanding.” ANTARA UBAT Dan SUPLEMEN YANG DICADANGKAN OLEH DOKTOR Puan Sha.rissa