[VIDEO] Ramai Terpukau, Gadis Tayang Skil Tebar Roti Canai Guna Sebelah Tangan Skip to main content

[VIDEO] Ramai Terpukau, Gadis Tayang Skil Tebar Roti Canai Guna Sebelah Tangan

Seperti diketahui umum, kerja menebar roti canai lazimnya dikaitkan dengan golongan lelaki. Hal ini kerana tugas tersebut perlu disusuli tenaga yang banyak bagi memenuhi permintaan para pelanggan saban hari. Namun seiring peredaran masa, kini sudah ada ramai wanita yang memiliki kepakaran menyediakan juadah sarapan popular tersebut

Di sebalik jari-jemari halus…gadis cantik ini curi perhatian pandai tebar roti canai 

Siapa sangka di sebalik jari-jemari halus, seorang gadis dari Cherating, Pahang ini turut mampu lakukan kerja tersebut. Dikenali sebagai Isya, aksinya menebar roti canai nyata berjaya curi perhatian ramai menerusi sebuah video dimuat naik ke TikTok baru-baru ini.

Tayang skil tebar hanya guna satu tangan…soal makan jangan risau boleh sediakan 

Dalam rakaman berdurasi kira-kira 20 saat itu, gadis ini bukan saja tidak kekok jadi penebar di kedai makan. Malah dia juga sangat yakin apabila mempamerkan skil istimewa menebar roti canai hanya menggunakan sebelah tangan saja. Secara keseluruhan, video itu telah meraih lebih 120 ribu views selepas cuma 6 jam dimuat naik.

@ig.its_isyasssss

bole ke mcm ni

♬ bunyi asal - 𝒩𝒾ℯ𝓁.ℬ𝓁𝒢𝓏ℯ

@ig.its_isyasssss

ikut tren takpa kan ade yang sudi ??? ##stitch ##fyp ##fypγ‚· ##fypage

♬ bunyi asal - ig:its_isyassss

Terus melting & terpikat tengok cara dia tebar…macam ni hantaran mahal pun berbaloi 

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen tinggalkan reaksi kagum dan terpikat dengan skil gadis tersebut. Dalam pada itu, mereka turut berseloroh agak berbaloi jika dilamar dengan jumlah hantaran mahal untuknya.

Sumber: kisahdunia

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَΨ°َΩ„َّΩ„ْΩ†َΨ§Ω‡َΨ§ Ω„َΩ‡ُΩ…ْ فَΩ…ِΩ†ْΩ‡َΨ§ Ψ±َΩƒُوبُΩ‡ُΩ…ْ وَΩ…ِΩ†ْΩ‡َΨ§ يَΨ£ْΩƒُΩ„ُΩˆΩ†َ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Sayangilah mak sementara dia masih ada. Kerana doanya tiada hijab. Hilanglah satu rahmat bila Mak kembali kepada Pencipta-Nya.

Mak tu, Walau mulutnya marah, tapi hatinya tidak. Mak tu, Walau dia kata lantaklah kamu, tapi otaknya masih fikirkan hal kamu. Mak tu, Walau dia kata taknak makan sudah, tapi sedar² lauk kegemaran kamu ada kat atas meja. Mak tu, Walau dia kata kamu buat salah kamu tanggung sendiri, tapi dia yg tak tidur malam fikirkan masalah kamu, tahu² dia yg bagi jalan utk kamu selesaikan masalah kamu. Mak tu,  Walau dia kata kamu jahat, degil, sampai dia penat bagi nasihat, tapi dlm setiap solatnya ada doa utk kamu. Mak tu, Walau kamu dah ada keluarga sendiri, tapi dia masih risaukan kesihatan kamu. Mak tu, Walau kamu dah besar panjang & tinggal jauh darinya, tapi dia masih gembira jika dpt masakkan & sendukkan nasi ke pinggan anak²nya. Mak tu, Walau katanya dia dah tua nak rehat taknak masak dah, tapi dialah paling sibuk memasak bila tahu anaknya nak balik makan.  Mak tu, Walau nampak dia letih, tapi hatinya paling gembira bila lihat anaknya makan masakannya dgn penuh selera. M

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me