Video - Suami Bergambar Mesra Dengan Wanita Lain, Isteri Pasrah Sendirian Di Pelamin Skip to main content

Video - Suami Bergambar Mesra Dengan Wanita Lain, Isteri Pasrah Sendirian Di Pelamin

Kebiasaannya majlis perkahwinan adalah hari paling gembira buat pasangan pengantin lelaki dan perempuan.

Ini kerana di hari bahagia tersebut, mereka dilayan bagaikan raja sehari dan menerima ucapan serta doa daripada para tetamu.

Bagaimanapun, lain pula berlaku dalam kisah pasangan pengantin dari Indonesia ini di mana video majlis kahwin mereka menjadi tular dan dibanjiri kecaman netizen.

Menerusi video berkenaan, apa yang menjadi perhatian netizen adalah pengantin lelaki yang dikenali sebagai Rangga dilihat leka bergambar dengan wanita lain di atas pelamin.

Dia mengabaikan isterinya yang hanya duduk terdiam melihat suaminya menempel begitu mesra bersama wanita lain.

Bukan itu sahaja, tetamu wanita itu juga seperti tidak mempunyai rasa malu dan selamba bergambar sambil menyandarkan kepala di bahu pengantin lelaki.

Seakan dia pula yang menjadi pengantin wanita pada hari tersebut. Namun begitu, masih belum diketahui apakah hubungan sebenar antara wanita itu dengan mempelai lelaki sehingga begitu rapat sebegitu.

Padahal, pengantin wanita hanya mampu terdiam dengan ekspresi wajah yang tak dapat digambarkan saat meliht suaminya sibuk bersama wanita lain.

Sopan ke macam tu?

Menjengah ke ruangan komen, netizen meluahkan perasaan geram dan mengecam tindakan si lelaki yang disifatkan tidak menjaga perasaan isterinya kerana tergamak bersentuhan dengan wanita lain.

Namun, masih ada segelintir netizen bersangka baik menganggap tetamu wanita itu ‘mungkin’ adalah saudara si pengantin lelaki…

Layak untuk dipukul

Pengantin lelaki kurang ajar

Sumber: borakdaily

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me

[VIDEO] Detik-Detik Akhir Rakaman Kembar 4 Dilahirkan, Wanita Ini Kongsi Momen Kehamilan

Kelahiran anak kembar cukup istimewa di hati ibunya. Perjalanan kehamilan tentu tidak seperti kehamilan biasa. Ibu ini kongsikan pengalamannya melalui kehamilan kembar selama 35 minggu. Ibu kepada bayi kembar empat yang tular baru-baru ini, Puan sha.rissa telah berkongsi perjalanan kehamilan beliau. Kebanyakan netizen kagum dengan ibu ini, cukup kuat menempuhi kehamilan berganda sehingga selamat melahirkan pada usia kehamilan 35 minggu. KETIKA KANDUNGAN BERUSIA 7 & 11 MINGGU Ibu hebat ini mulanya merahsiakan kandungannya ialah kandungan kembar sehinggalah terpaksa menceritakan kepada ketua kerana perlu mengambil cuti. sha.rissa “Ultrasound images at 7 & 11 weeks. I kept it a secret from my friends and colleagues about the quads until delivery. Tapi terpaksa bagitahu my boss sebab kena apply banyak cuti. So I showed him this scan pictures and he was like ”empat???” Btw, thanks boss for being so understanding.” ANTARA UBAT Dan SUPLEMEN YANG DICADANGKAN OLEH DOKTOR Puan Sha.rissa