Video - Terima Mesej Bekas Kekasih Tiba2 Ajak Kahwin, Rupanya Hamil Anak Lelaki Lain Skip to main content

Video - Terima Mesej Bekas Kekasih Tiba2 Ajak Kahwin, Rupanya Hamil Anak Lelaki Lain

Bagi golongan muda yang hangat bercinta, kadangkala kasih sayang yang terjalin mendorong mereka membuat perbuatan di luar batasan.

Walaupun belum bergelar suami isteri, ramai leka mengikut hawa nafsu sehingga sanggup sesuatu tindakan tanpa memikirkan impak negatif yang mengaibkan diri sendiri dan keluarga.

Termasuklah kejadian kehamilan di luar nikah.

Tak dinafikan lagi isu hamil anak luar nikah ini bukanlah satu perkara asing dalam kalangan masyarakat negara kita dan negara lain.

Baru-baru ini, tular tentang kisah seorang lelaki di Indonesia menerima pesanan ringkas daripada bekas teman wanitanya yang mengajaknya kahwin.

Tiada angin tiada ribut, tiba-tiba ajak kahwin. Eh, kenapa?

Lelaki yang dikenali sebaga Ajoo itu berkongsi pengalamannya itu menerusi sebuah video yang dimuat naik di aplikasi TikTok.

Video berkenaan turut mempamerkan tangkap layar perbualannya bersama bekas teman wanitanya itu.


Hamil anak teman lelaki, minta jadi ‘pak sanggup’

Difahamkan lagi, rupa-rupanya gadis itu sedang hamil namun kekasihnya tidak mahu bertanggungjawab.

Takut rahsianya diketahui keluarga, dia terdesak meminta tolong Ajoo untuk menjadi ‘pak sanggup’ dan berkahwin dengannya.

Bukan itu sahaja, dia turut berjanji akan menuruti segala kemahuan bekas teman lelakinya itu jika dia setuju menjadi bapa kepada anaknya.

@a_j_o112

Cowo lu yg ngehamilin lu masa gw yg lu suruh nikahin lu🤣😂 #YourFaceChampion #ManisPedesNgegigit #Baren9anRaisa #fypシ #fypシ゚viral #fypdongggggggg

♬ Pamer Pacar Remix - Akuilham

Meskipun berasa kasihan terhadap gadis berkenaan, Ajoo tetap menolak permintaan tidak masuk akal tersebut. Dalam pada itu, dia sempat meninggalkan nasihat ‘makan dalam’ tentang perbuatan mereka yang berzina sebelum kahwin

Siapa yang hamilkan, siapa pula dia suruh bertanggungjawab??

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen terkejut dengan pendedahan remaja lelaki itu. Lebih-lebih lagi apabila gadis berkenaan menyuruh orang lain bertanggungjawab sedangkan dia hamil anak orang lain.

Tak sangka betul, ada juga manusia macam ni. Senang betul hidup.. Dah buat salah dengan orang lain, paksa orang lain kahwin dengan dia pula ya. Macam-macam perangai!

Sumber: borakdaily

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me

[VIDEO] Detik-Detik Akhir Rakaman Kembar 4 Dilahirkan, Wanita Ini Kongsi Momen Kehamilan

Kelahiran anak kembar cukup istimewa di hati ibunya. Perjalanan kehamilan tentu tidak seperti kehamilan biasa. Ibu ini kongsikan pengalamannya melalui kehamilan kembar selama 35 minggu. Ibu kepada bayi kembar empat yang tular baru-baru ini, Puan sha.rissa telah berkongsi perjalanan kehamilan beliau. Kebanyakan netizen kagum dengan ibu ini, cukup kuat menempuhi kehamilan berganda sehingga selamat melahirkan pada usia kehamilan 35 minggu. KETIKA KANDUNGAN BERUSIA 7 & 11 MINGGU Ibu hebat ini mulanya merahsiakan kandungannya ialah kandungan kembar sehinggalah terpaksa menceritakan kepada ketua kerana perlu mengambil cuti. sha.rissa “Ultrasound images at 7 & 11 weeks. I kept it a secret from my friends and colleagues about the quads until delivery. Tapi terpaksa bagitahu my boss sebab kena apply banyak cuti. So I showed him this scan pictures and he was like ”empat???” Btw, thanks boss for being so understanding.” ANTARA UBAT Dan SUPLEMEN YANG DICADANGKAN OLEH DOKTOR Puan Sha.rissa