'Saya tak dera & paksa anak hisap vape, cuma bergurau' - Suami tampil mohon maaf & minta netizen berhenti kecam isterinya Skip to main content

'Saya tak dera & paksa anak hisap vape, cuma bergurau' - Suami tampil mohon maaf & minta netizen berhenti kecam isterinya

Susulan viral video kanak-kanak disuap dengan vape oleh ibunya, bapa kepada kanak-kanak berkenaan, Syamin Aizat, tampil memohon maaf dan meminta netizen berhenti mengecam isterinya. 

Syamin mengakui kesilapannya dalam mendidik anak tetapi menafikan dia mendera atau memaksa anaknya menghisap rokok elektronik tersebut.

"Saya ingin memohon maaf atas kesilapan saya mendidik anak. Saya bukan memaksa atau menderanya. Saya cuma bergurau. 

"Kalau yang mana dah follow (media sosial) wife saya, mesti tahu cara Anaqi macam mana. Dia agak lasak dan ganas. Suka bermain benda yang bukan mainan dia atau budka-budak. Kalau dia nakkan sesuatu, mesti dia nak juga. 

"Apa pun saya ingin memohon maaf atas kesilapan saya daan terima ksih sangat-sangat kerana mengambil berat atas Amsyar. Dan saya pun memaafkan semua yang mana tidak tahu cerita (sebenar)," katanya. 

Syamin sekali lagi meminta orang ramai berhenti mengecam isterinya, sebaliknya biarlah dia menanggung semua kecaman itu berbanding isterinya yang tidak cukup kuat untuk menerima kecaman yang dihadapi mereka pada waktu ini. 

"Tolong habiskan kat sini, tak perlu libatkan wife saya. Saya boleh terima semua maki hamun tetapi perempuan? Saya tak rasa dia kuat nak terima maki hamun semua ini. Perempuan boleh jadi lain bila terlampau penat, stress. Lagi-lagi hal seperti ini. 

"Saya harap jangan melibatkan dia sebab saya buka nbberada di rumah untuk memantau bagi dia tenang," katanya. 



Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me

[VIDEO] Detik-Detik Akhir Rakaman Kembar 4 Dilahirkan, Wanita Ini Kongsi Momen Kehamilan

Kelahiran anak kembar cukup istimewa di hati ibunya. Perjalanan kehamilan tentu tidak seperti kehamilan biasa. Ibu ini kongsikan pengalamannya melalui kehamilan kembar selama 35 minggu. Ibu kepada bayi kembar empat yang tular baru-baru ini, Puan sha.rissa telah berkongsi perjalanan kehamilan beliau. Kebanyakan netizen kagum dengan ibu ini, cukup kuat menempuhi kehamilan berganda sehingga selamat melahirkan pada usia kehamilan 35 minggu. KETIKA KANDUNGAN BERUSIA 7 & 11 MINGGU Ibu hebat ini mulanya merahsiakan kandungannya ialah kandungan kembar sehinggalah terpaksa menceritakan kepada ketua kerana perlu mengambil cuti. sha.rissa “Ultrasound images at 7 & 11 weeks. I kept it a secret from my friends and colleagues about the quads until delivery. Tapi terpaksa bagitahu my boss sebab kena apply banyak cuti. So I showed him this scan pictures and he was like ”empat???” Btw, thanks boss for being so understanding.” ANTARA UBAT Dan SUPLEMEN YANG DICADANGKAN OLEH DOKTOR Puan Sha.rissa