(Video) 13 Tahun Hidup Di Pangsapuri, Teruja Eira Syazira Bila Pak Azad Surprise Hadiahkan Rumah Baru Skip to main content

(Video) 13 Tahun Hidup Di Pangsapuri, Teruja Eira Syazira Bila Pak Azad Surprise Hadiahkan Rumah Baru

MENDENGAR sahaja sebutan nama Azad Jasmin, pantas memutarkan imej gila-gila dan keletah selamba mengisi benak sesiapa pun, terutama peminat dunia hiburan.

Mula membina tapak dalam industri sejak hampir dua dekad lalu, anak jati Pulau Pinang itu perlahan demi perlahan bertatih mengukir nama dalam kanvas seni yang diceburinya.

Siapa tidak kenal dengan pasangan selebriti Eira Syazira dan Azad Jasmin yang sentiasa menghiburkan pengikutnya di laman media sosial. Pasangan sweet couple ini sentiasa berkongsi kehidupan dan telatah keluarga kecil mereka buat tatapan umum.

Terbaru, Azad Jasmin memberi kejvtan dengan menunaikan impian isterinya, Eira Syazira sebuah rumah kediaman baharu mereka.

Terima surprised dari suami

Menerusi video posting yang dimuat naik Eira Syazira di laman Instagram, Azad Jasmin telah membawa isterinya ke kediaman baharu mereka selepas mengerjakan solat terawih. Difahamkan, kediaman rumah dua tingkat itu sudah 90 peratus siap sekali dengan dekorasi dan perhiasan dalaman.

Eira bagaimanapun bersyukur atas hadiah terindah yang diberikan oleh suami tercinta selepas 10 tahun mengharungi bahtera perkahwinan bersama-sama.

Allahuakbar!! Surprised nak m4ti!! Hadiah terindah selepas 10 tahun perkahwinan dari suami tercinta. No words to describe, segala puji bagi Allah SWT. Thank you my love.

Hadiah terindah

Difahamkan, Azad Jasmin mengambil masa tiga bulan untuk menyiapkan hiasan dalaman rumah mereka tanpa pengetahuan isterinya. Malah, dia turut ‘komplot’ dengan adik ipar untuk memberi kejutan kepada Eira.

Rumah kediaman pasangan ini juga turut mempunyai mini surau.

Selepas 13 tahun tinggal di rumah flat hari ini, di bulan Ramadan yang mulia I hadiahkan you rumah ini. I harap you suka.

Terbaru.. Eira belanja house tour

Wahhh seronoknya dapat rumah baru.. yang paling best ada mini surau tu.. Salute Pak Azad hang memang sempoii.

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me

[VIDEO] Detik-Detik Akhir Rakaman Kembar 4 Dilahirkan, Wanita Ini Kongsi Momen Kehamilan

Kelahiran anak kembar cukup istimewa di hati ibunya. Perjalanan kehamilan tentu tidak seperti kehamilan biasa. Ibu ini kongsikan pengalamannya melalui kehamilan kembar selama 35 minggu. Ibu kepada bayi kembar empat yang tular baru-baru ini, Puan sha.rissa telah berkongsi perjalanan kehamilan beliau. Kebanyakan netizen kagum dengan ibu ini, cukup kuat menempuhi kehamilan berganda sehingga selamat melahirkan pada usia kehamilan 35 minggu. KETIKA KANDUNGAN BERUSIA 7 & 11 MINGGU Ibu hebat ini mulanya merahsiakan kandungannya ialah kandungan kembar sehinggalah terpaksa menceritakan kepada ketua kerana perlu mengambil cuti. sha.rissa “Ultrasound images at 7 & 11 weeks. I kept it a secret from my friends and colleagues about the quads until delivery. Tapi terpaksa bagitahu my boss sebab kena apply banyak cuti. So I showed him this scan pictures and he was like ”empat???” Btw, thanks boss for being so understanding.” ANTARA UBAT Dan SUPLEMEN YANG DICADANGKAN OLEH DOKTOR Puan Sha.rissa