[VIDEO] Bagi Rasa Struggle Hamil 9 Bulan, Isteri Ikat Tembikai Di Perut Suami Skip to main content

[VIDEO] Bagi Rasa Struggle Hamil 9 Bulan, Isteri Ikat Tembikai Di Perut Suami

“Ala setakat mengandung perut buncit sikit saja pun, apalah sangat”. Kedengaran selfish, namun beginilah ayat tiada timbang rasa yang kadangkala keluar daripada mulut suami apabila melihat isteri mereka sarat hamil. Dek kerana tidak merasai struggle sebenar, fasa itu dianggap mudah malah orang perempuan pula dilabel sebagai mengada-ngada kerana mudah penat.

Bagi suami rasa payahnya hamil 9 bulan…Terkial-kial pakai kasut 

Namun bagi seorang wanita ini, nampaknya dia mempunyai cara tersendiri untuk memberikan suaminya merasai pengalaman seakan-akan mengandung. Dengan sebiji tembikai yang diikatkan pada perutnya, lelaki ini secara perlahan-lahan mula mengalami kepayahan apabila dilihat terkial-kial ketika hendak memakai kasut.

Susah nak bangun dari katil…Lebih selesa baring mengiring 

Dek kerana ‘perutnya’ sudah membesar dan sangat berat, dia juga sukar bangun dari katil kerana asyik terbaring ke belakang. Malahan cubaannya untuk tidur secara normal juga gagal kerana nampaknya lelaki ini lebih selesa apabila badannya direhatkan mengiring agar tidak merasa beban kehamilan itu

@cheyennefissori

I think getting out of bed did it for him ๐Ÿ˜‚๐Ÿคท๐Ÿฝ‍♀️ #pregnancy #9monthspregnant #babydaddyproblems #watermelonchallenge

♬ Monkeys Spinning Monkeys - Kevin MacLeod

Sepatutnya kena tambah lagi berat…Nak buat kat suami la tapi guna 2 biji tembikai 

Menjengah ke ruangan komen, netizen juga merasa terhibur melihat penyiksaan yang terpaksa dirasai lelaki ini. Malah, ada juga yang mengatakan kehamilan sebenar adalah lebih payah daripada situasi di atas.


Sumber: kisahdunia

Comments

Popular Article

JANGAN DICIUM ANAK2 YANG SEDANG TIDUR KERANA ITU SALAH SATU SEBAB ANAK KITA MENJADI DEGIL.

Apabila anak anda nakal kita selalu marahi mereka, bukan marah sebab kita tak suka tapi marah sebab kita takut tejadi apa-apa dekat mereka, tapi nak buat macam mana dah budak mestila degil. Degil-degil itu pun datang dari ayahnya jugak jadi tidak boleh kita berbuat apa-apa, lari sana lari sini tetiba senyap ,lahhh,,dah tidur bawah meja rupanya. kita yang melihat si comel tertidur pula dengan gaya bermacam ragam, aksi comel dan menawan, mesti geram dan ingin menciumnya, tahukah anda bahaya mencium anak ketika sedang tidur. Berikut penerangan ustaz ismail kamus yang mungkin perlu ada tahu. si comel ku. geramm nak cium kan. hmmm. ~ jika Anak-anak degil @ nakal ~ – Sediakan air satu jug – Baca Basmalah 786 kali – Baca surah yasin ayat 72 ูˆَุฐَู„َّู„ْู†َุงู‡َุง ู„َู‡ُู…ْ ูَู…ِู†ْู‡َุง ุฑَูƒُูˆุจُู‡ُู…ْ ูˆَู…ِู†ْู‡َุง ูŠَุฃْูƒُู„ُูˆู†َ “Dan Kami tundukkan binatang-binatang itu untuk mereka, maka sebagiannya mereka tunggangi dan sebagiannya mereka makan” Selesai baca hembus ke air & bagi anak m

Senarai Lokasi Sekatan Jalan Raya Dalam Tempoh PKPB Di Selangor, Kuala Lumpur & Putrajaya

Umum mengetahui pelaksanaan semula Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya sudah pun dijalankan Memandangkan kes wabak Covid-19 yang semakin meningkat di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya pelbagai prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan sepanjang tempoh PKPB ini. Kerajaan telah menetapkan bahawa perjalanan merentas daerah dan negeri juga adalah dilarang bagi mengelakkan penularan wabak tersebut. Dalam pada itu, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) juga bersetuju untuk membenarkan maksimum 10 peratus pekerja daripada 6 tugasan yang disenaraikan untuk berada di pejabat mulai 22 Oktober ini. Antara tugasan yang dibenarkan ialah melibatkan perakaunan, kewangan, pentadbiran, perundangan, perancangan serta teknologi maklumat dan komunikasiI (ICT). Mereka yang berada di pejabat pula dihadkan berkerja selama 4 jam sahaja bermula jam 10 pagi sehingga 2 petang untuk 3 hari seminggu. Bagi majikan, mereka hanya perlu me

[VIDEO] Detik-Detik Akhir Rakaman Kembar 4 Dilahirkan, Wanita Ini Kongsi Momen Kehamilan

Kelahiran anak kembar cukup istimewa di hati ibunya. Perjalanan kehamilan tentu tidak seperti kehamilan biasa. Ibu ini kongsikan pengalamannya melalui kehamilan kembar selama 35 minggu. Ibu kepada bayi kembar empat yang tular baru-baru ini, Puan sha.rissa telah berkongsi perjalanan kehamilan beliau. Kebanyakan netizen kagum dengan ibu ini, cukup kuat menempuhi kehamilan berganda sehingga selamat melahirkan pada usia kehamilan 35 minggu. KETIKA KANDUNGAN BERUSIA 7 & 11 MINGGU Ibu hebat ini mulanya merahsiakan kandungannya ialah kandungan kembar sehinggalah terpaksa menceritakan kepada ketua kerana perlu mengambil cuti. sha.rissa “Ultrasound images at 7 & 11 weeks. I kept it a secret from my friends and colleagues about the quads until delivery. Tapi terpaksa bagitahu my boss sebab kena apply banyak cuti. So I showed him this scan pictures and he was like ”empat???” Btw, thanks boss for being so understanding.” ANTARA UBAT Dan SUPLEMEN YANG DICADANGKAN OLEH DOKTOR Puan Sha.rissa