Terserempak Pakwe ‘Angkut’ Awek Lain, Gadis Naik Hantu Terus Jahanamkan Motor Skip to main content

Terserempak Pakwe ‘Angkut’ Awek Lain, Gadis Naik Hantu Terus Jahanamkan Motor

Dah selalu kita dengar isu-isu selingkuh melibatkan pasangan yang menjalinkan hubungan jarak jauh. Akan tetapi, tak mustahil kalau ada di antara mereka yang turut melakukan hal sama walaupun pakwe atau makwe sendiri sudah berada di depan mata.

Boleh pula terjumpa pakwe kat luar…Kantoi tengah bonceng awek lain naik motor 

Situasi sama dilalui seorang gadis ini apabila dia terserempak dengan teman lelakinya sendiri dalam keadaan yang sangat menyakitkan perasaan. Rupa-rupanya, pemuda tersebut telah pun kantoi membonceng seorang wanita lain dengan motor miliknya.

@adiirawan72

buat yg minta mentahanya tanpa tulisanya. jadilah orang yg setia. jangan pernah menyakitin hati orang lain. #racing #sakithati #fyp #fypシ #viral

♬ original sound - Adi Irawan

Dah tak tahan sangat, terus ambil batu baling kuat-kuat dekat motor…Habis orang lain tengok 

Gara-gara terlampau kecewa dengan adegan sweet yang berlaku depan matanya sendiri, gadis berkenaan seakan kehilangan pertimbangan lalu melepaskan geram. Bagai sukar dikawal, dia dilihat cuba merosakkan motor lelaki tersebut dengan membaling serta menghentak sebiji batu besar berkali-kali. Aksi yang tak ubah seperti dalam drama itu turut disaksikan orang ramai berhampiran.

@adiirawan72

semoga menjadi pribadi yg lebih baik lagi buat mereka dan d mudahkan urusanya. jangan terlalu baik mba 🤭 #sakithati #racing #fypシ #fyp #viral #tegal

♬ original sound - Henny Adella30

Jangan main-main dengan perempuan yang setia…Sekali dikhianati terus ‘naik hantu’ macam ni 

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen turut bersimpati dengan apa yang perlu dilalui gadis berkenaan. Selain tertanya-tanya apakah cerita sebenar berlaku di sebaliknya, ramai juga mendoakan supaya dia berada dalam keadaan yang baik-baik sahaja.



Sumber: kisahdunia

Comments

Popular Article

[VIDEO] Detik-Detik Akhir Rakaman Kembar 4 Dilahirkan, Wanita Ini Kongsi Momen Kehamilan

Kelahiran anak kembar cukup istimewa di hati ibunya. Perjalanan kehamilan tentu tidak seperti kehamilan biasa. Ibu ini kongsikan pengalamannya melalui kehamilan kembar selama 35 minggu. Ibu kepada bayi kembar empat yang tular baru-baru ini, Puan sha.rissa telah berkongsi perjalanan kehamilan beliau. Kebanyakan netizen kagum dengan ibu ini, cukup kuat menempuhi kehamilan berganda sehingga selamat melahirkan pada usia kehamilan 35 minggu. KETIKA KANDUNGAN BERUSIA 7 & 11 MINGGU Ibu hebat ini mulanya merahsiakan kandungannya ialah kandungan kembar sehinggalah terpaksa menceritakan kepada ketua kerana perlu mengambil cuti. sha.rissa “Ultrasound images at 7 & 11 weeks. I kept it a secret from my friends and colleagues about the quads until delivery. Tapi terpaksa bagitahu my boss sebab kena apply banyak cuti. So I showed him this scan pictures and he was like ”empat???” Btw, thanks boss for being so understanding.” ANTARA UBAT Dan SUPLEMEN YANG DICADANGKAN OLEH DOKTOR Puan Sha.rissa

Video - Bukan malu hidup susah! Bapa ‘lari’ ketika anak rakam sedang makan nasi kosong beri penjelasan - “Hari tu saya cuma ada RM5”

SEORANG bapa dilihat menjamah nasi putih hanya dengan kicap, itu pun baki selepas anaknya makan tengah hari! Kisah ini tular di laman Facebook apabila anak kepada lelaki berkenaan, Nik Aswan yang baru berusia 10 tahun memuat naik video bapanya di akaun TikTok miliknya. Bapanya, Ngah Misnum, 36, bagaimanapun segera memadam video tersebut sebaik sahaja mendapat tahu ia tular dalam masa beberapa jam. “Sejujurnya saya tak sangka langsung dia akan muat naik video tu sebab masa saya sedar dia tengah rakam, saya terus bangun dari tempat duduk. “Tahu-tahu tular sampai dekat Facebook, memang terkejut sangat. Saya terus ambil telefon dia dan padam video tu,” katanya kepada mStar, mengimbas kembali video yang memaparkan ‘adegan’ dirinya makan nasi tanpa lauk. Kehidupan dua beranak yang tidak meminta simpati orang ramai. Bagi mereka yang sempat menonton video tersebut, rata-rata mengakui sebak melihat kehidupan dua beranak itu yang serba sederhana tetapi bahagia. Ngah, yang berasal dari Kuala Neru

Selepas Mencarut Dekat Clkgu Dan Buang Buku, Ada Lagi Satu Rakaman Budak Baru Habls SPM Buat

Apabila tamatnya sesi persekolahan, setiap murid ada cara tersendiri dalam meraikan kebebasan itu. Pada hari terakhir atau biasanya disebut last paper, murid-murid pastinya akan merakam foto kenangan bersama rakan mereka. Malah, ada yang turut menconteng un.iform sekolah mereka dengan pelbagai lukisan, tandatangan dan kata-kata. Dalam minggu ini, kita melihat perangai pelajar selepas SPM yang boleh dikatakan biadap menjadi perbualan masyarakat Internet. Ada pelajar yang menconteng bajunya dengan kata-kata kesat dan ada yang membuang buku di sungai. Saya tak akan bercakap tentang akhlak dan ilmu kerana akhlak sudah ditekankan serta diulas mereka yang lebih layak. Kali ini saya akan membincangkan tentang perbuatan menconteng baju seragam sekolah selepas tamat belajar. Di sekolah saya sendiri ramai yang buat budaya ini. Saya sendiri tidaklah, nanti ibu dan ayah marah sebab buat perkara tak berfaedah. Perbuatan menconteng itu sendiri salah sebenarnya dan itu merupakan antara titik permulaa