“Dia Bawa Kereta saya ke balai polis, Dia buat laporan ke atas saya pulak…” Isteri mangsa buka cerita sebenar yang berlaku Skip to main content

“Dia Bawa Kereta saya ke balai polis, Dia buat laporan ke atas saya pulak…” Isteri mangsa buka cerita sebenar yang berlaku



LEGA dan tenang. Demikian luahan rasa wanita bernama Amira Nabila apabila suaminya ditahanReman untuk membantu siasatan polis selepas videonya mengam0k dan memecahkan Cermin kereta tular di media sosial.


Dakwa Amira Nabila Edy Rozimy, 24, kejadian yang berlaku pada 14 Disember lalu seperti yang disaksikan umum bkan kali pertama berlaku dalam rumah tangga mereka.


Menerusi panggilan video dengan mStar, Amira yang berasal dari Alor Setar, Kedah menceritakan semula tentang kejadian berkenaan.


“Selepas dia pecahkan tingkap, dia ambil anak saya yang sulung. Saya pula undur kereta sampai ke depan rumah dan bawa anak kedua masuk ke dalam rumah.



“Saya tk matikan enjin kereta. Kemudian dia datang ke rumah dan tinggalkan anak yang sulung tadi dan dia bawa kereta saya ke balai polis. Dia buat laporan ke atas saya,” katanya kepada mStar.


Untuk rekod kejadian dalam video tular itu berlaku di Lorong Panglima Jalan Teluk Wanjah, Alor Setar.




Pasangan ini sudah tidak tinggal bersama sejak April lalu dan sedang dalam proses penceraian.


Sumber : mstar


kisah sebelum ini, “Depan anak2 juga nak tunjuk perangai” Konon nak beri anak duit, suami baran pecahkan cermin tingkap kereta isteri





Masalah rumah tangga dalam kalangan orang muda ketika ini semakin kerap berlaku. Benarlah orang kata ujian dalam perkahwinan memang berat dan hanya mereka yang sabar dan matang mampu menghadapinya.


Namun, jika melibatkan keke.rasan dan boleh mengundang ba.haya kepada keselamatan diri, rasanya pasangan sebegitu harus dielakkan dan tldak lagi terlibat dalam perkahwinan yang ‘menaku.tkan’ itu adalah pilihan yang tepat.


Pecahkan cermin kereta

Hal ini samalah seperti perkongsian seorag wanita yang memuat naik satu video suaminya telah datang menghampiri kereta dengan memecahkan cermin kereta.





Situasi panlk itu dirakam oleh Amira Nabila dan merasakan tindakan suaminya sangat melampau kerana menyebabkan kerugian.


Konon nak beri anak2 duit

Menurut posting yang dibuat, pada awalnya lelaki itu memaklumkan ingin memberikan duit belanja buat anak-anak, namun bertindak agresif apabila menyedari yang Amira hanya membuka tingkap sedikit sahaja.


Wanita itu menjelaskan yang dia berbuat demikian kerana sebelum ini dia pernah membuka tingkap penuh namun dokumen penting dirinya telah dibawa lari




Beberapa ‘drama’ dan ugutan yang diperoleh daripada suaminya ini membuatkan dia lebih berhati-hati dan tidak sangka kali ini tingkap keretanya diperlakukan sedemikian. Nasib menyebelahinya dan anak-anak kerana tldak ada sebarang kecderaan beraku.


Dalam proses cerai

Untuk mengelakkan daripada salah faham orang ramai, Amira menyatakan yang dia dan suami dalam proses bercerai dan sudah berbulan tidak tingga sebumbung.


“kami dalam proses penceraian , dan sudah tak duduk skali sejak april 2021. jdi statmnt ni aq bawa kluaq sesiap sebelum ada orang lain dok plotwist certa jadi kot lain lepas tu dok claim aku putaq belit bagi caca merba keadaan ka apa ka aku ada video ni sbagai bukti.” tulisnya.




Tk guna punya jantan

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet telah meninggalkan pelbagai komen dengan mengakui ‘ser.am’ melihat tindakan lelaki berkenaan.


Mereka juga berasa ger.am apabila suami yang diharap menjadi pelindung keluarga berperangai bladap seperti itu lebih-lebih lagi dihadapan anak-anak yang masih kecil.


Buat report p0lis je sis





Kesian dekat anak-anak





Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.


Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.


Comments

Popular Article

[VIDEO] Detik-Detik Akhir Rakaman Kembar 4 Dilahirkan, Wanita Ini Kongsi Momen Kehamilan

Kelahiran anak kembar cukup istimewa di hati ibunya. Perjalanan kehamilan tentu tidak seperti kehamilan biasa. Ibu ini kongsikan pengalamannya melalui kehamilan kembar selama 35 minggu. Ibu kepada bayi kembar empat yang tular baru-baru ini, Puan sha.rissa telah berkongsi perjalanan kehamilan beliau. Kebanyakan netizen kagum dengan ibu ini, cukup kuat menempuhi kehamilan berganda sehingga selamat melahirkan pada usia kehamilan 35 minggu. KETIKA KANDUNGAN BERUSIA 7 & 11 MINGGU Ibu hebat ini mulanya merahsiakan kandungannya ialah kandungan kembar sehinggalah terpaksa menceritakan kepada ketua kerana perlu mengambil cuti. sha.rissa “Ultrasound images at 7 & 11 weeks. I kept it a secret from my friends and colleagues about the quads until delivery. Tapi terpaksa bagitahu my boss sebab kena apply banyak cuti. So I showed him this scan pictures and he was like ”empat???” Btw, thanks boss for being so understanding.” ANTARA UBAT Dan SUPLEMEN YANG DICADANGKAN OLEH DOKTOR Puan Sha.rissa

Video - Bukan malu hidup susah! Bapa ‘lari’ ketika anak rakam sedang makan nasi kosong beri penjelasan - “Hari tu saya cuma ada RM5”

SEORANG bapa dilihat menjamah nasi putih hanya dengan kicap, itu pun baki selepas anaknya makan tengah hari! Kisah ini tular di laman Facebook apabila anak kepada lelaki berkenaan, Nik Aswan yang baru berusia 10 tahun memuat naik video bapanya di akaun TikTok miliknya. Bapanya, Ngah Misnum, 36, bagaimanapun segera memadam video tersebut sebaik sahaja mendapat tahu ia tular dalam masa beberapa jam. “Sejujurnya saya tak sangka langsung dia akan muat naik video tu sebab masa saya sedar dia tengah rakam, saya terus bangun dari tempat duduk. “Tahu-tahu tular sampai dekat Facebook, memang terkejut sangat. Saya terus ambil telefon dia dan padam video tu,” katanya kepada mStar, mengimbas kembali video yang memaparkan ‘adegan’ dirinya makan nasi tanpa lauk. Kehidupan dua beranak yang tidak meminta simpati orang ramai. Bagi mereka yang sempat menonton video tersebut, rata-rata mengakui sebak melihat kehidupan dua beranak itu yang serba sederhana tetapi bahagia. Ngah, yang berasal dari Kuala Neru

Selepas Mencarut Dekat Clkgu Dan Buang Buku, Ada Lagi Satu Rakaman Budak Baru Habls SPM Buat

Apabila tamatnya sesi persekolahan, setiap murid ada cara tersendiri dalam meraikan kebebasan itu. Pada hari terakhir atau biasanya disebut last paper, murid-murid pastinya akan merakam foto kenangan bersama rakan mereka. Malah, ada yang turut menconteng un.iform sekolah mereka dengan pelbagai lukisan, tandatangan dan kata-kata. Dalam minggu ini, kita melihat perangai pelajar selepas SPM yang boleh dikatakan biadap menjadi perbualan masyarakat Internet. Ada pelajar yang menconteng bajunya dengan kata-kata kesat dan ada yang membuang buku di sungai. Saya tak akan bercakap tentang akhlak dan ilmu kerana akhlak sudah ditekankan serta diulas mereka yang lebih layak. Kali ini saya akan membincangkan tentang perbuatan menconteng baju seragam sekolah selepas tamat belajar. Di sekolah saya sendiri ramai yang buat budaya ini. Saya sendiri tidaklah, nanti ibu dan ayah marah sebab buat perkara tak berfaedah. Perbuatan menconteng itu sendiri salah sebenarnya dan itu merupakan antara titik permulaa